Το ημερολόγιο ενός πελάτη

"...Συνήθως τα πολλά λόγια είναι φτώχεια, αλλά στην περίπτωσή σου, χρυσός!!!!!"

Ημερολόγιο e-mail μηνυμάτων για κειμενογραφία της netstudio στo site του μεσιτικού γραφείου "Ellune Property Services" (ElluneProperty.co.uk)

2 Mαρτίου 2010: "HOME PAGE: Είναι πάρα πολύ basic αυτό που έχω. Θέλω κάτι πιο ωραίο, κάτι που να τραβάει την προσοχή. Ας πληρώσουμε γραφίστα / κειμενογράφο να κάνουμε κάτι λίγο καλύτερο."

4 Μαρτίου 2010: "Καλά, εγώ είδα τα 3 κουμπιά στην αρχή και νόμιζα ότι αυτό ήταν όλο... ΑΦΩΝΟΣ με την πρόοδο!!!! Ευχαριστώ."

8 Μαρτίου 2010: "Το from real estate to real bargain, αν το έβγαλες τώρα, τρελαίνομαι...πολύ καλό!!!! Είναι και άλλα όμως που είναι πολύ πετυχημένα.Αυτά τα σλόγκαν είναι επιλογές ή σκέφτεσαι πως θα μπούνε όλα κατά κάποιο τρόπο?"

9 Μαρτίου 2010: Γεια σου Denis η τρομερή!!! Βλέπω μεγάλη πρόοδο, διάβασα το κείμενο που μου έστειλες – αρχίζω να το φαντάζομαι στημένο στην ιστοσελίδα."

17 Μαρτίου 2010: "Τρελαίνομαι!!!!" Πού είναι το cheque book να σας πληρώσω!"

19 Μαρτίου 2010: "Ρεσιτάλ Διονυσίας το κείμενο για επενδυτές.... Νομίζω το καλύτερο από όλα. Με τέτοιο κείμενο επιτάσσεται η ανάγκη από one man show πλέον να πάω στο στάδιο σοβαρής εταιρείας!!!! Πώς αλλιώς να υποστηρίξω το τι αναγράφεται στην ιστοσελίδα?

Άμα θέλετε και τίποτις λεφτά, μου λέτε!!!!"

20 Μαρτίου 2010: "Έκανα μερικά σχόλια στην σελίδα με τους επενδυτές. Εξακολουθώ να είμαι άφωνος από το πόσο καλογραμμένο είναι...πραγματικά τέλειο. Ούτε μεσίτρια 50 χρόνια να ήταν η Διονυσία. Επειδή δεν θέλω να αδικώ και τα άλλα κείμενα που είναι ίσως γραμμένα σε μία μορφή που δεν απευθύνεται σ' εμένα (προφανώς!!!) και άρα λογικό να μην μου αρέσουν τόσο όσο το κείμενο για τους επενδυτές, εγώ εάν διάβαζα αυτό το κείμενο ως υποψήφιος επενδυτής θα είχα... κολλήσει."

21 Μαρτίου 2010: "...Αυτή είναι η πρώτη επικοινωνία που είχα αφού ανεβάσαμε το καινούργιο κείμενο.... φαίνεται ότι τους καθοδηγούμε εκεί που θέλουμε!!!"

22 Μαρτίου 2010: "Μπράβο ρε Διονυσία, τα πιάνεις αμέσως αυτά που θέλω!!!! Τέλειο!! Τ-Ε-Λ-Ε-Ι-Ο. Ιδίως το «για μια πολύ λογική αμοιβή» το έχεις βάλει μέσα τόσο ντελικάτα...Σούπερ."

5 Απριλίου 2010: "Νομίζω ότι πάμε πάρα πολύ καλά με τα καινούργια κείμενα, πολλές επικοινωνίες, σίγουρα ποιο ποιοτικές από ό,τι είχα τόσο καιρό, και είναι ακόμα Απρίλιος - ούτε θέλω να φαντάζομαι τι θα γίνεται Ιούνιο/Ιούλιο. Βλέπω ότι ο κόσμος διαβάζει το κείμενο με προσοχή – πολλές επικοινωνίες ζητάνε συγκεκριμένα πράματα που προωθούμε, π.χ σύνδεση με διαδίκτυο, ασφαλή περιοχή κτλ. Σας τα έχω ξαναπεί αυτά, αλλά επειδή συνεχίζουν να επιβεβαιώνονται, σας τα ξαναλέω."

7 Απριλίου 2010: "Συναρπαστικές οι αλλαγές στο website!!! Συνήθως τα πολλά λόγια είναι φτώχεια, αλλά στην περίπτωσή σου, χρυσός!!!!!"

9 Απριλίου 2010: "Όπως την πρώτη φορά (πέρσι) έτσι και τώρα τα αποτελέσματα είναι άμεσα. Μόλις νοίκιασα το πρώτο μου διαμέρισμα σε έναν Έλληνα (με βρήκε η μάνα του από Ελλάδα). Πραγματικά ποιοτικό ένοικο, όπως τους θέλουμε, ο οποίος νοίκιασε ένα διαμέρισμα σίγουρα όχι οικονομικό. Το βασικότερο ότι το νοίκιασα σε μία περίοδο που παραδοσιακά έχω πρόβλημα, λόγω του ότι οι περισσότεροι Έλληνες κλείνουν σπίτια τον Σεπτέμβριο.

Μαγεία το νέο website!!!"

30 Απριλίου 2010: "Συνεχίζονται τα πολύ καλά σχόλια για την ιστοσελίδα – είχα 2 πολύ καλές επικοινωνίες, οι οποίες έχουν να κάνουν με αγορά ακινήτων. Η μία πελάτισσα μάλιστα μου είπε τα καλύτερα για την σελίδα μου."

- Pavlos Anastasiadis, ElluneProperty.co.uk (Κατασκευή, Προώθηση, Κειμενογραφία)

Γιάννης

Γράφει ο Γιάννης

Founder & CEO

Σχολιάστε το άρθρο

Συμβουλές internet marketing από το blog μας

preview του βίντεο Unboxing Regalinas

Website Unboxing Regalinas

Δείτε πώς ανακατασκευάσαμε το ηλεκτρονικό κατάστημα μόδας Regalinas.gr και τι αποτέλεσμα έφερε αυτή η ανακατασκευή.

Δείτε το video
preview του βίντεο του βίντεο με την Εύη Λούλη

Η Εύη Λούλη μιλάει για τη Netstudio

Η Εύη Λούλη, υπεύθυνη Marketing του Ομίλου Λούλη, μιλάει για τη συνεργασία του Ομίλου Λούλη με τη Netstudio.

Δείτε το video
preview του βίντεο με τα 4 πιο σημαντικά σημεία σε κάθε site ή e-shop

Τα 4 πιο σημαντικά σημεία σε κάθε site ή e-shop

Δείτε ποια είναι τα πρώτα σημεία που κοιτάω ΚΑΘΩΣ μιλάω στο τηλέφωνο με υποψήφιους πελάτες που μου ζητούν να προτείνω βελτιώσεις στο site τους.

Δείτε το video
preview του video του GS Diamonds

GS Diamonds Website Unboxing (με υπότιτλους)

Δείτε στο video πώς φτιάξαμε ένα από τα πιο πολύπλοκα και εντυπωσιακά μας project. Το GS Diamonds, το eshop του μεγαλύτερου εμπόρου διαμαντιών στην Αυστραλία.

Δείτε το video
preview του video με τον Αποστόλη του White Goods

Σκέψεις & ανησυχίες ενός νέου για το ηλεκτρονικό εμπόριο

Δείτε στο video απόσπασμα από εσωτερική συζήτηση προόδου, 7 μήνες μετά τη δημοσίευση του καινούριου site του White Goods.

Δείτε το video
preview του βιντεο πως να μετρήσετε την ταχύτητα του site σας

Πώς να μετρήσετε την ταχύτητα του site σας

Μετρήστε και βελτιστοποιήσετε την ταχύτητα φορτώματος του site σας ή του e-shop σας.

Δείτε το video
preview του βιντεο τι είναι το usability testing

Εισαγωγή στο Usability Testing και στο Userfeel με τη Netstudio

Τι είναι το usability testing και πώς μπορεί η Netstudio να σας βοηθήσει να βελτιστοποιήσετε το site σας, το eshop σας ή την εφαρμογή σας.

Δείτε το video
preview του βιντεο Website Unboxing Forel.gr

"Από την πρώτη στιγμή καταλάβαμε ότι θα τα πάμε καλά. Και τελικά είχαμε δίκιο. Τα πήγαμε πολύ καλά."

Δείτε πώς φτιάξαμε το e-shop μόδας Forel.gr και πώς σχολιάζει τη συνεργασία ο Μάκης Χατζούλας.

Δείτε το video