Σχόλιο από μη πελάτη μας!

testimonial
Είναι τιμή για εμάς και ιδιαίτερη συγκίνηση το να λαμβάνουμε email από εσάς, όπως το παρακάτω του Αριστοτέλη Μανδάλη, ο οποίος δεν είναι καν πελάτης μας! Μας γεμίζουν δύναμη για να συνεχίσουμε να δίνουμε τον καλύτερό μας εαυτό σε ό,τι κάνουμε. Αριστοτέλη, ευχαριστούμε!
 
Καλησπέρα Γιάννη,
Αρχικά θέλω να σου ζητήσω να με συγχωρέσεις που σου απευθύνομαι στον ενικό, αλλά παρακολουθώ το site σας εδώ και αρκετά χρόνια και από τα video και το blog σου (και λίγο ακόμα από το πολύ ωραίο και ανθρωποκεντρικό προηγούμενο email σου), έχω αποκτήσει αρκετή οικειότητα που με προτρέπει να σε «βλέπω» ιδιαίτερα φιλικά. 
Για να συνεχίσω την ιστορική αναδρομή, η πρώτη μας επαφή είχε γίνει το 2011 όταν είχα αρχίσει να σχεδιάζω κι εγώ το πρώτο μου project για δημιουργία ιστοσελίδας με online service προς το καταναλωτικό κοινό. Δυστυχώς, όμως, έκανα όλα τα λάθη που αναφέρεις στο βίντεο που έχεις προσθέσει πριν την εμφάνιση των τιμοκαταλόγων (όλα όμως). Πήγα στη φτηνή λύση και το πλήρωσα… ακριβά. Δεν θέλω καν να θυμάμαι τα προβλήματα που αντιμετώπισα (έχω προσπαθήσει πολύ για να τα ξεχάσω).
Στέκομαι στα θετικά και μπορώ να πω ότι η γνωριμία μας - και η περαιτέρω τριβή με τις πληροφορίες που έδινες στο site - ήταν η πρώτη μου επαφή με το digital marketing που με βοήθησε όχι μόνο να γνωρίσω τις διάφορες τεχνικές marketing, αλλά ακόμα πιο σημαντικό, να καταλάβω την ανθρώπινη συμπεριφορά σε σχέση με το online business, το value μιας υπηρεσίας, την αξία της εμπειρίας του πελάτη, καθώς και το αναγκαίο continuity που απαιτείται για να πετύχεις. 
Οι γνώσεις αυτές - σε συνδυασμό με αρκετά χαστούκια από τις πρώτες μου εμπειρίες - με βοήθησαν να εκτιμήσω ορθότερα τις επόμενες κινήσεις μου (βασικά με προστάτευσαν από επόμενα λάθη). Ακόμα παραπέρα, με βοήθησαν και στην εταιρία που εργάζομαι ως υπάλληλος (/day job). Για αυτό θέλω να σε ευχαριστήσω. Θεωρώ ότι οι πληροφορίες που προσφέρεις (εντελώς δωρεάν) είναι μεγάλης αξίας.
Αποφάσισα, λοιπόν, να σου στείλω αυτό το email κυρίως για να σε ευχαριστήσω, εφόσον αναφέρεις ότι θα το κοιτάξεις ο ίδιος. Ξέρω ότι η Netstudio έχει μεγαλώσει αρκετά από τη πρώτη μου επίσκεψη (προφανώς επειδή το αξίζεις/ετε), αλλά ελπίζω να βρεις χρόνο να διαβάσεις αυτό το email.
Με εκτίμηση (για να μη ξαναπώ ευχαριστώ!),
Αριστοτέλης Μανδάλης
Υ.Γ.: Ήδη βρίσκομαι στη διαδικασία δημιουργίας business plan για επόμενο project. Αν και όταν «περάσει» το viability check μου, θα σε ενοχλήσω ξανά, έτσι ώστε αν έχεις χρόνο και διάθεση να μου δώσεις μια εκτίμηση κόστους, αλλά και την πολύτιμη άποψή σου.
Υ.Γ.2: Γιάννη, μπορείς να το δημοσιεύσεις αυτό το email. Έστω και ένας να γλυτώσει από το ό,τι τράβηξα 2 χρόνια (ναι, 2 χρόνια τραβιόμουν), αξίζει τον κόπο.
 
Γιάννης

Γράφει ο Γιάννης

CEO & Founder

Δημοσιεύθηκε την 30.11.2016

Σχολιάστε το άρθρο