7 λόγοι για να ΜΗΝ κάνετε On-Line κατάστημα!

money

1. Απαιτεί χρόνο.

Πέρα από το σχεδιασμό και την κατασκευή, υπολογίστε ότι απαιτείται χρόνος για την ενημέρωση, συντήρηση, ανάλυση, βελτιστοποίηση του online καταστήματος. Όσο πιο πολύ ασχολείστε, τόσο αυξάνονται οι πιθανότητες επιτυχίας.

2. Απαιτεί χρήματα.

Η αρχική κατασκευή του e-shop μπορεί να γίνει με πολύ λίγα χρήματα, ακόμα και δωρεάν αν έχετε τη διάθεση, το χρόνο και την ικανότητα να ασχοληθείτε μόνοι σας. Πολλοί έτοιμοι μηχανισμοί παρέχουν "έτοιμες" λειτουργίες που μπορούν να καλύψουν το 80% των αναγκών σας. Το υπόλοιπο 20% όμως κοστίζει πολύ, ειδικά αν δεν είστε προγραμματιστής, οπότε θα πρέπει να αναθέσετε προγραμματιστικές, γραφιστικές και προωθητικές εργασίες σε μια εξειδικευμένη εταιρεία.

3. Απαιτεί να έχετε πάντα ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.

Όλο και περισσότεροι επιχειρηματίες μπαίνουν στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Οι μεγάλοι έχουν το πλεονέκτημα του μεγάλου προϋπολογισμού, των οικονομιών κλίμακας και των άφθονων πόρων. Οι μικροί έχουν το πλεονέκτημα της ευελιξίας, της ταχύτητας, του πάθους και των χαμηλών εξόδων. Εσείς τι θα έχετε;

4. Θα χρειαστεί να μάθετε πολλά καινούρια πράγματα και συνεχώς να διαβάζετε.

Θα χρειαστεί να μάθετε... "κινέζικες" ορολογίες όπως conversion rate, conversion funnel, conversion rate optimization, SEO, CTR, CPC, PPC κ.ά. Κι όταν νομίζετε ότι τα μάθατε όλα, θα συνειδητοποιείτε ότι είστε ακόμα στην αρχή. Τα πιο επιτυχημένα online καταστήματα (π.χ. amazon.com) τρέχουν συνεχώς και παράλληλα πολλά πειράματα συνειδητοποιώντας ότι δεν ξέρουν τίποτα. Το ηλεκτρονικό εμπόριο είναι πολύ καινούριο και το ανακαλύπτουμε κάθε μέρα.

5. Θα επηρεαστεί και η συμβατική σας επιχείρηση.

Θα χρειαστεί πιθανόν να αλλάξετε την τιμολογιακή, και όχι μόνο, πολιτική και του off-line καταστήματός σας. Θα πρέπει να πάρετε τις σωστές αποφάσεις για το πώς θα ισορροπήσετε ανάμεσα σε δύο διαφορετικά μοντέλα λειτουργίας κάτι που δεν είνα πάντα εύκολο, ειδικά αν είστε ήδη πετυχημένοι στο συμβατικό εμπόριο.

6. Ξεκινάτε από το μηδέν.

Το online κατάστημα είναι μια επιχείρηση όπως όλες οι άλλες. Θα πρέπει να σκεφτείτε κάθε πτυχή της με μεθοδικότητα. Άσχετα με το πόσα χρόνια είστε στο παραδοσιακό εμπόριο, εδώ ξεκινάτε από το μηδέν. Θυμηθείτε πώς ξεκινήσατε τη συμβατική σας επιχείρηση. Την ίδια προσπάθεια, πάθος και ενθουσιασμό θα πρέπει να βάλετε και εδώ.

7. Το πιο πιθανό είναι ότι θα αποτύχετε!

80% των επιχειρήσεων κλείνουν στα πρώτα 5 χρόνια λειτουργίας. Το ποσοστό αυτό αυξάνεται στο ηλεκτρονικό εμπόριο όπου συνήθως το μέγεθος της επένδυσης, άρα και της δέσμευσης είναι μικρότερο από τα συμβατικά καταστήματα. Ακόμα κι αν τα κάνετε όλα σωστά, παράγοντες όπως η ταχύτατη εξέλιξη της τεχνολογίας, η πορεία της οικονομίας, αλλά και χιλιάδες άλλοι μπορούν να σας οδηγήσουν στο να έχετε έναν "μπελά", αντί μια κερδοφόρα online επιχείρηση. Αν παρ'όλα αυτά, επιμένετε, στη netstudio από το 2005 δουλεύουμε πάνω στην κατασκευή, προώθηση, ανάλυση και βελτιστοποίηση δεκάδων online καταστήματων. Είμαστε τριπλά πιστοποιημένοι από την Google ως AdWords, Analytics & Website Optimizer Partners και πιθανόν να μπορούμε να σας βοηθήσουμε. Προτείνουμε να ξεκινήστε τη διαδικασία ακολουθώντας τα παρακάτω βήματα:

Αν μετά τα παραπάνω, έχετε αποφασίσει να ασχοληθείτε σοβαρά με το ηλεκτρονικό εμπόριο, ή θέλετε να βοηθήσουμε στην ανάπτυξη του ήδη υπάρχοντος online καταστήματός σας, θα χαρούμε να σας δούμε από κοντά.

Γιάννης

Γράφει ο Γιάννης

Founder & CEO

Σχόλια
avatar

04/10/2012 - 09:08

ΓΙΑΝΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ

Πολύ ωραία ανάλυση. Ίσως θάπρεπε να συμπληρωθεί και από την "αίσθηση επάρκειας και παντογνωσίας" που διακρίνει τους γαμπρούς ή και τις θυγατέρες δεύτερης γενιάς εμπορικών σχημάτων που με αγορασμένο ΜΒΑ και σελίδα κοινωνικής δικτύωσης νοιώθουν αυτάρκεις. Καλημέρα και κάθε επιτυχία Δημητρίου Γιάννης Σύμβουλος Επιχειρήσεων, Θεσσαλονίκη

Σχολιάστε το άρθρο

Συμβουλές internet marketing από το blog μας

preview του βίντεο Unboxing Regalinas

Website Unboxing Regalinas

Δείτε πώς ανακατασκευάσαμε το ηλεκτρονικό κατάστημα μόδας Regalinas.gr και τι αποτέλεσμα έφερε αυτή η ανακατασκευή.

Δείτε το video
preview του βίντεο του βίντεο με την Εύη Λούλη

Η Εύη Λούλη μιλάει για τη Netstudio

Η Εύη Λούλη, υπεύθυνη Marketing του Ομίλου Λούλη, μιλάει για τη συνεργασία του Ομίλου Λούλη με τη Netstudio.

Δείτε το video
preview του βίντεο με τα 4 πιο σημαντικά σημεία σε κάθε site ή e-shop

Τα 4 πιο σημαντικά σημεία σε κάθε site ή e-shop

Δείτε ποια είναι τα πρώτα σημεία που κοιτάω ΚΑΘΩΣ μιλάω στο τηλέφωνο με υποψήφιους πελάτες που μου ζητούν να προτείνω βελτιώσεις στο site τους.

Δείτε το video
preview του video του GS Diamonds

GS Diamonds Website Unboxing (με υπότιτλους)

Δείτε στο video πώς φτιάξαμε ένα από τα πιο πολύπλοκα και εντυπωσιακά μας project. Το GS Diamonds, το eshop του μεγαλύτερου εμπόρου διαμαντιών στην Αυστραλία.

Δείτε το video
preview του video με τον Αποστόλη του White Goods

Σκέψεις & ανησυχίες ενός νέου για το ηλεκτρονικό εμπόριο

Δείτε στο video απόσπασμα από εσωτερική συζήτηση προόδου, 7 μήνες μετά τη δημοσίευση του καινούριου site του White Goods.

Δείτε το video
preview του βιντεο πως να μετρήσετε την ταχύτητα του site σας

Πώς να μετρήσετε την ταχύτητα του site σας

Μετρήστε και βελτιστοποιήσετε την ταχύτητα φορτώματος του site σας ή του e-shop σας.

Δείτε το video
preview του βιντεο τι είναι το usability testing

Εισαγωγή στο Usability Testing και στο Userfeel με τη Netstudio

Τι είναι το usability testing και πώς μπορεί η Netstudio να σας βοηθήσει να βελτιστοποιήσετε το site σας, το eshop σας ή την εφαρμογή σας.

Δείτε το video
preview του βιντεο Website Unboxing Forel.gr

"Από την πρώτη στιγμή καταλάβαμε ότι θα τα πάμε καλά. Και τελικά είχαμε δίκιο. Τα πήγαμε πολύ καλά."

Δείτε πώς φτιάξαμε το e-shop μόδας Forel.gr και πώς σχολιάζει τη συνεργασία ο Μάκης Χατζούλας.

Δείτε το video