7 λόγοι για να ΜΗΝ κάνετε On-Line κατάστημα!

money

1. Απαιτεί χρόνο.

Πέρα από το σχεδιασμό και την κατασκευή, υπολογίστε ότι απαιτείται χρόνος για την ενημέρωση, συντήρηση, ανάλυση, βελτιστοποίηση του online καταστήματος. Όσο πιο πολύ ασχολείστε, τόσο αυξάνονται οι πιθανότητες επιτυχίας.

2. Απαιτεί χρήματα.

Η αρχική κατασκευή του e-shop μπορεί να γίνει με πολύ λίγα χρήματα, ακόμα και δωρεάν αν έχετε τη διάθεση, το χρόνο και την ικανότητα να ασχοληθείτε μόνοι σας. Πολλοί έτοιμοι μηχανισμοί παρέχουν "έτοιμες" λειτουργίες που μπορούν να καλύψουν το 80% των αναγκών σας. Το υπόλοιπο 20% όμως κοστίζει πολύ, ειδικά αν δεν είστε προγραμματιστής, οπότε θα πρέπει να αναθέσετε προγραμματιστικές, γραφιστικές και προωθητικές εργασίες σε μια εξειδικευμένη εταιρεία.

3. Απαιτεί να έχετε πάντα ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.

Όλο και περισσότεροι επιχειρηματίες μπαίνουν στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Οι μεγάλοι έχουν το πλεονέκτημα του μεγάλου προϋπολογισμού, των οικονομιών κλίμακας και των άφθονων πόρων. Οι μικροί έχουν το πλεονέκτημα της ευελιξίας, της ταχύτητας, του πάθους και των χαμηλών εξόδων. Εσείς τι θα έχετε;

4. Θα χρειαστεί να μάθετε πολλά καινούρια πράγματα και συνεχώς να διαβάζετε.

Θα χρειαστεί να μάθετε... "κινέζικες" ορολογίες όπως conversion rate, conversion funnel, conversion rate optimization, SEO, CTR, CPC, PPC κ.ά. Κι όταν νομίζετε ότι τα μάθατε όλα, θα συνειδητοποιείτε ότι είστε ακόμα στην αρχή. Τα πιο επιτυχημένα online καταστήματα (π.χ. amazon.com) τρέχουν συνεχώς και παράλληλα πολλά πειράματα συνειδητοποιώντας ότι δεν ξέρουν τίποτα. Το ηλεκτρονικό εμπόριο είναι πολύ καινούριο και το ανακαλύπτουμε κάθε μέρα.

5. Θα επηρεαστεί και η συμβατική σας επιχείρηση.

Θα χρειαστεί πιθανόν να αλλάξετε την τιμολογιακή, και όχι μόνο, πολιτική και του off-line καταστήματός σας. Θα πρέπει να πάρετε τις σωστές αποφάσεις για το πώς θα ισορροπήσετε ανάμεσα σε δύο διαφορετικά μοντέλα λειτουργίας κάτι που δεν είνα πάντα εύκολο, ειδικά αν είστε ήδη πετυχημένοι στο συμβατικό εμπόριο.

6. Ξεκινάτε από το μηδέν.

Το online κατάστημα είναι μια επιχείρηση όπως όλες οι άλλες. Θα πρέπει να σκεφτείτε κάθε πτυχή της με μεθοδικότητα. Άσχετα με το πόσα χρόνια είστε στο παραδοσιακό εμπόριο, εδώ ξεκινάτε από το μηδέν. Θυμηθείτε πώς ξεκινήσατε τη συμβατική σας επιχείρηση. Την ίδια προσπάθεια, πάθος και ενθουσιασμό θα πρέπει να βάλετε και εδώ.

7. Το πιο πιθανό είναι ότι θα αποτύχετε!

80% των επιχειρήσεων κλείνουν στα πρώτα 5 χρόνια λειτουργίας. Το ποσοστό αυτό αυξάνεται στο ηλεκτρονικό εμπόριο όπου συνήθως το μέγεθος της επένδυσης, άρα και της δέσμευσης είναι μικρότερο από τα συμβατικά καταστήματα. Ακόμα κι αν τα κάνετε όλα σωστά, παράγοντες όπως η ταχύτατη εξέλιξη της τεχνολογίας, η πορεία της οικονομίας, αλλά και χιλιάδες άλλοι μπορούν να σας οδηγήσουν στο να έχετε έναν "μπελά", αντί μια κερδοφόρα online επιχείρηση. Αν παρ'όλα αυτά, επιμένετε, στη netstudio από το 2005 δουλεύουμε πάνω στην κατασκευή, προώθηση, ανάλυση και βελτιστοποίηση δεκάδων online καταστήματων. Είμαστε τριπλά πιστοποιημένοι από την Google ως AdWords, Analytics & Website Optimizer Partners και πιθανόν να μπορούμε να σας βοηθήσουμε. Προτείνουμε να ξεκινήστε τη διαδικασία ακολουθώντας τα παρακάτω βήματα:

Αν μετά τα παραπάνω, έχετε αποφασίσει να ασχοληθείτε σοβαρά με το ηλεκτρονικό εμπόριο, ή θέλετε να βοηθήσουμε στην ανάπτυξη του ήδη υπάρχοντος online καταστήματός σας, θα χαρούμε να σας δούμε από κοντά.

Γιάννης

Γράφει ο Γιάννης

CEO & Founder

Δημοσιεύθηκε την 31.07.2011

Σχόλια
avatar

04/10/2012 - 09:08

ΓΙΑΝΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ

Πολύ ωραία ανάλυση. Ίσως θάπρεπε να συμπληρωθεί και από την "αίσθηση επάρκειας και παντογνωσίας" που διακρίνει τους γαμπρούς ή και τις θυγατέρες δεύτερης γενιάς εμπορικών σχημάτων που με αγορασμένο ΜΒΑ και σελίδα κοινωνικής δικτύωσης νοιώθουν αυτάρκεις. Καλημέρα και κάθε επιτυχία Δημητρίου Γιάννης Σύμβουλος Επιχειρήσεων, Θεσσαλονίκη

Σχολιάστε το άρθρο