bg

Diamond Jools

Παντοτινά είναι τα διαμάντια.
Όχι το πόσο σου παίρνει να τα επιλέξεις!

Επισκεφθείτε το site

Τι θα έπρεπε να είναι πιο εύκολο; Να βρεις το έτερον ήμισυ ή να αγοράσεις διαμάντια στο διαδίκτυο;

Το Diamondjools.gr δημιουργήθηκε πάνω σε μια πραγματικά λαμπρή ιδέα: Παρότι τα διαμάντια είναι πολύπλευρες "προσωπικότητες" και η αξία τους εξαρτάται από μία μεγάλη γκάμα ποιοτικών παραμέτρων, δεν θα έπρεπε να είναι εξίσου περίπλοκο να τα βρίσκεις και να τα επιλέγεις.

Ο ιδιοκτήτης της ηλεκτρονικής επιχείρησης ήταν σαφής: Αυτή η εκπληκτική συλλογή με τα καλύτερα διαμάντια του κόσμου (120.000-130.000 πετράδια διαφόρων μεγεθών, κοπής και σχημάτων) έπρεπε να εξυπηρετεί με κρυστάλλινη διαφάνεια και ευκολία τους σχεδόν άπειρους συνδυασμούς απαιτήσεων των αγοραστών.

diamondjools logo

Τα κατά παραγγελίαν "διαμάντια" του Drupal είναι ο καλύτερος φίλος του διαδικτυακού πελάτη

Το Drupal διαθέτει μία standard συλλογή έτοιμων μηχανισμών, όπως τα designer δαχτυλίδια που έχουν ήδη τοποθετημένα τα μικρά πλαϊνά διαμαντάκια και περιμένουν τον πελάτη να παραγγείλει την κεντρική πέτρα που θα κάνει μοναδική την επιλογή του. Ξοδεύοντας και γοητεύοντας...

Στη συγκεκριμένη περίπτωση πάντως, ο "large" τύπος ήταν περισσότερο ο developer της ομάδας μας, που τα έδωσε όλα δημιουργώντας νέους, σαγηνευτικούς μηχανισμούς στην πλατφόρμα του Drupal.

Μια τριλογία από φόρμες επιλογής που διευκολύνουν τη… δέσμευση

Οι φόρμες αναζήτησης του Diamondjools.gr είναι το διαμάντι της συλλογής του από ειδικά σχεδιασμένους μηχανισμούς Drupal. Τρεις διαφορετικές φόρμες επιλογής ‒ Απλή, Κανονική και Σύνθετη ‒ δίνουν στον αγοραστή τη δυνατότητα να επιλέξει τον τρόπο παρουσίασης των κριτηρίων επιλογής. Με αυτόν τον τρόπο, τα διαθέσιμα διαμάντια εμφανίζονται σύμφωνα με το συγκεκριμένο κάθε φορά σενάριο ενδιαφέροντος (πέτρα και κόσμημα, άδετο διαμάντι κλπ.)

Η απλή φόρμα αναζήτησης σου επιτρέπει να επιλέξεις με βάση το σχήμα, τα καράτια, το χρώμα, την καθαρότητα και την πιστοποίηση της πέτρας.

Στην κανονική φόρμα σου δίνει τη δυνατότητα να επιλέξεις επιπλέον εύρος τιμής και καρατίων.

Ενώ η Σύνθετη φόρμα απευθύνεται στους απαιτητικούς επενδυτές-γνώστες της αγοράς των διαμαντιών προσθέτοντας φίλτρα σχετικά με την κοπή, τη γυαλάδα, τη συμμετρία και το φθορισμό της πέτρας.

Οι έμποροι και οι αγοραστές διαμαντιών έχουν κάτι κοινό με τη γυναίκα που τα φορά: Απεχθάνονται τα "πολυφορεμένα" design.

Το πολυτελές ηλεκτρονικό κατάστημα απαιτούσε μια πολυσύνθετη κατασκευή, κομμένη και ραμμένη στα ακριβή μέτρα του κάθε πελάτη ξεχωριστά.

Ο ιδιοκτήτης του DiamondJools.gr δεν είχε σκοπό να αρκεστεί στα ετοιμοπαράδοτα slider του Drupal για τις δικές του φόρμες επιλογής. Στα Καράτια, το slider έπρεπε να ξανασχεδιαστεί για να κινείται προκλητικά αργά, ανά χιλιοστό.

Όσο για τις Τιμές, το slider χρειαζόταν κάποιες πολύ λεπτές ρυθμίσεις: τα ευρώ θα έπρεπε αυξάνονται κατά 100 μέχρι τα 2500, ύστερα κατά 500 μέχρι τα 10.000, στη συνέχεια κατά 1000 μέχρι τα 40.000, κατά 5.000 μέχρι τα 100.000 και πάει λέγοντας.

Για να μη μακρυλογούμε, ο συγκεκριμένος διαδικτυακός επιχειρηματίας ήταν πολύ καλός γνώστης της ψυχολογίας του αγοραστή διαμαντιών. Για καλή του τύχη, και ο δικός μας developer ήξερε πολύ καλά το Drupal. Ευτυχώς, γιατί τέτοια slider δεν υπάρχουν έτοιμα.

Ακατέργαστα ‘διαμάντια’; Όχι, ευχαριστώ. Θα προτιμούσα ένα πιο γρήγορο Caching.

Ο ιδιοκτήτης του site πιθανόν να αγνοούσε την κινέζικη παροιμία για το ακατέργαστο διαμάντι που είναι προτιμότερο από ένα στρογγυλεμένο βότσαλο. Ήθελε και τη λαμπερή πλατφόρμα του Drupal και τα έξτρα "στρογγυλέματα" που είχε ονειρευτεί για το site του.

Για να λέμε και του στραβού το δίκιο, ένα ηλεκτρονικό κατάστημα που απευθύνεται σε μια ελίτ αγορά δεν γίνεται να λειτουργεί με φόρμες αναζήτησης που αργούν να εξυπηρετήσουν τον πελάτη.

Για να εκμηδενίσουμε την καθυστέρηση στις φόρμες αναζήτησης, αναπτύξαμε μία νέα μέθοδο caching.

Ορίστε, λοιπόν, οι τρεις φόρμες σας, κύριε, στο Πι (Price, Polish) και C (Carat, Color, Clarity, Cut, Certification, Certification Lab)... και με αρκετές επιπλέον παραμέτρους επιλογής (Shape, Measurements, Symmetry, Fluorescence)!

Στο μεταξύ, κάθε 4 ώρες, νέα κομμάτια εισάγονται στη συλλογή κάτω από τη μύτη των ανυποψίαστων πελατών

Ενώ οι πελάτες επιλέγουν άνετα τα μοναδικά πετράδια και κοσμήματα που ανταποκρίνονται στις προσωπικές προδιαγραφές τους, νέα διαμάντια φορτώνονται αθέατα στην ηλεκτρονική αποθήκη χωρίς να παρεμποδίζουν την αγοραστική διαδικασία.

  • Slide
  • Slide
  • Slide

Μοναδικοί μηχανισμοί, που κάνουν τον πελάτη σου να νιώθει μοναδικός

Σε ολόκληρο τον κόσμο, δεν υπάρχει ούτε ένα διαμάντι που να είναι ακριβώς ίδιο με ένα άλλο. Έτσι, τα δαχτυλίδια με σετ από τρία διαμάντια (τριλογία) και τα διαμαντοστόλιστα σκουλαρίκια μπορεί να φέρουν τον πελάτη σε δύσκολη θέση, όταν προσπαθεί να διαλέξει δύο ή τρία διαμάντια που να δείχνουν όμοια μεταξύ τους για να τοποθετηθούν στο δικό του μοναδικό κόσμημα.

Για να διευκολύνουμε τον πελάτη να επιλέξει εύκολα και σωστά και να ολοκληρώσει την παραγγελία του, σχεδιάσαμε ένα νέο μηχανισμό ομαδοποίησης των διαμαντιών σύμφωνα με μία σειρά προκαθορισμένων προδιαγραφών. Έτσι δεν υπάρχει περίπτωση να κάνει ο πελάτης αποτυχημένες επιλογές, που θα τον αποθάρρυναν να φτάσει μέχρι το καλάθι των αγορών.

Πόσο εύκολη θα ήταν η ζωή, αν μπορούσαμε να επιλέγουμε το τρυφερό μας ήμισυ τόσο αλάνθαστα και με την ίδια ευκολία!

Θέλεις ν' ανέβεις κοινωνικά; Στάσου δίπλα από ένα ακριβό διαμάντι.

Δεν πρόκειται για ένα απλό λογοπαίγνιο. Σκρολάρισε μέχρι κάτω σε οποιαδήποτε σελίδα του diamondjools.gr και βάλε το ποντίκι αριστερά από το σινιέ λογότυπο. Κάνε κλικ στο ανωφερές βέλος.

Τι λέγαμε; Κατευθείαν στο ρετιρέ.

Δείτε και άλλα case studies

My Market

My Market

Regalinas

Regalinas

Moto Vinios

Moto Vinios

Μύλοι Λούλη

Μύλοι Λούλη

Ο Φαρμακοποιός μου

Ο Φαρμακοποιός μου

BSB

BSB

Electronet

Electronet

Lynne

Lynne

Ρωτήστε μας. Απαντάμε άμεσα.

Απαντάμε σε όλες τις επικοινωνίες σε λιγότερο από 12 ώρες και τις περισσότερες φορές σε λιγότερο από 1 ώρα!

Επιλέξτε λόγο επικοινωνίας:
Επιλέξτε λόγο επικοινωνίας:
Ποιο είναι το ποσό που σκέφτεστε να διαθέσετε για την κατασκευή του site ή eshop σας;
Ποιο είναι το ποσό που σκέφτεστε να διαθέσετε για την κατασκευή του site ή eshop σας;
Ποιο είναι το μηνιαίο σας διαφημιστικό budget;
Ποιο είναι το μηνιαίο σας διαφημιστικό budget;
Ποια τοποθεσία σας βολεύει;
Ποια τοποθεσία σας βολεύει;
Επικοινωνώντας μαζί μας αποδέχεστε τους όρους χρήσης και ιδιωτικού απορρήτου της Netstudio και συμφωνείτε να λαμβάνετε ενημερωτικά email από τη Netstudio.