Ένα από τα πιο συχνά λάθη των νέων επιχειρηματιών, είναι ότι παραβλέπουν ή δεν δίνουν τη σημασία που πρέπει στις πωλήσεις. Σκέφτονται κάθε λεπτομέρεια που αφορά την οργάνωση, τη διαχείριση και τον τρόπο λειτουργίας της επιχείρησής τους, θεωρούν δεδομένο όμως ότι οι πωλήσεις απλά θα έρθουν. Τις περισσότερες φορές, όμως αυτές δεν έρχονται. Κι όταν οι πωλήσεις δεν έρχονται, δεν μπορεί να λειτουργήσει τίποτα άλλο.
Οι πωλήσεις είναι το αίμα που κρατούν ζωντανή μια επιχείρηση, ειδικά όταν δεν υπάρχουν βουνά από λεφτά και χρηματοδότες για να τη στηρίξουν.
Στο Πανόραμα Επιχειρηματικότητας και Σταδιοδρομίας 2014, παρουσίασα το πώς μπορεί κάποιος να φέρει πωλήσεις και πελάτες στην επιχείρησή του μέσω Internet. Και ενώ δε συμβουλεύω κάποιος να στηριχθεί μόνο στο internet, παρουσιάζω τη βασική ιδέα του internet marketing και πώς αυτό μπορεί να είναι άλλο ένα κανάλι προσέλκυσης υποψήφιων πελατών και πωλήσεων.
Δείτε την ομιλία: