Πώς η στρατηγική κειμενογράφηση αύξησε τα οργανικά click του BoutiquePartyShop κατά 500% σε ένα χρόνο

Το boutiquepartyshop.gr, e-shop με είδη πάρτυ και μπαλόνια, είχε έναν ξεκάθαρο στόχο: να βελτιώσει την οργανική του απόδοση στην Google και να προσελκύσει περισσότερο στοχευμένο, "ζεστό" κοινό. Από τον Οκτώβριο του 2022, ξεκινήσαμε να εφαρμόζουμε μια στοχευμένη, SEO-first, στρατηγική περιεχομένου, με σκοπό όχι μόνο να βελτιώσουμε τα rankings, αλλά να δημιουργήσουμε έναν αυτοτροφοδοτούμενο κύκλο επισκεψιμότητας, engagement και brand awareness.

Η στρατηγική: Ποιοτικό περιεχόμενο με πρόθεση αγοράς

Η προσέγγιση βασίστηκε στην επιμέλεια θεματικών, εποχιακών άρθρων που απαντούν σε αναζητήσεις με υψηλή πρόθεση αγοράς. Αντλήσαμε πραγματικά queries από το Google Keyword Planner, τα Search Terms των διαφημιστικών λογαριασμών και το Google Search Console και τα μετατρέψαμε σε άρθρα που καλύπτουν ανάγκες, λύνουν απορίες και εμπνέουν.

Κάθε άρθρο συνοδευόταν από UX-friendly δομή, με προτάσεις προϊόντων, έξυπνη χρήση εσωτερικών links και πλούσιο οπτικό περιεχόμενο. Τέλος, προωθήσαμε το περιεχόμενο στοχευμένα μέσω social media, newsletter και πληρωμένης προβολής.

2024: +501% οργανικά clicks χωρίς παραπάνω budget

Μέσα σε μόλις έναν χρόνο, τα οργανικά clicks προς το blog αυξήθηκαν πάνω από 500%. Οι εμφανίσεις στις αναζητήσεις τετραπλασιάστηκαν, ενώ η άνοδος του CTR κατά 22% έδειξε ότι οι χρήστες δεν αρκούνταν στο να βλέπουν τα άρθρα, αλλά τα επέλεγαν ενεργά. Η στρατηγική περιεχομένου βελτίωσε όχι μόνο την ποσότητα αλλά και την ποιότητα της επισκεψιμότητας, με τον μέσο χρόνο παραμονής να αυξάνεται. Όλα αυτά επιτεύχθηκαν χωρίς αύξηση διαφημιστικής δαπάνης, αποδεικνύοντας την αξία της SEO κειμενογράφησης και του ποιοτικού περιεχομένου ως μακροπρόθεσμης επένδυσης.

Από SEO εργαλείο σε μοχλό ανάπτυξης

Η στρατηγική περιεχομένου του Boutique Party Shop δεν ήταν απλώς μια άσκηση SEO. Λειτούργησε ως πολλαπλασιαστής αξίας για το brand, αναδεικνύοντας την εξειδίκευσή του, ενισχύοντας την αξιοπιστία του και χτίζοντας ένα δυναμικό brand presence γύρω από το προϊόν του.

  • Φέραμε ποιοτικότερο κοινό με πρόθεση αγοράς
  • Ενισχύσαμε την παρουσία στις οργανικές αναζητήσεις, με 3 άρθρα να εμφανίζονται σταθερά κάθε μήνα στις Top 10 landing pages
  • Παρείχαμε content βάση για social media, newsletters και προωθητικές ενέργειες

Η SEO κειμενογράφηση δεν είναι για robots, είναι για ανθρώπους που ψάχνουν έμπνευση.

Η επιτυχία του Boutique Party Shop δείχνει ξεκάθαρα ότι το οργανικό περιεχόμενο, όταν βασίζεται σε στρατηγική, δημιουργικότητα και data, παράγει μετρήσιμη απόδοση.

Θες να δημιουργήσεις κι εσύ ένα οικοσύστημα περιεχομένου που φέρνει οργανικές επισκέψεις, leads και πωλήσεις;

Μίλησέ μας!

Ανθή

Γράφει η Ανθή

Digital Marketing Manager

Δημοσιεύθηκε την 09.07.2025

Σχολιάστε το άρθρο

Συμβουλές digital marketing από το blog μας

preview του βίντεο B2B ΜΕΒΓΑΛ

B2B ΜΕΒΓΑΛ

Δείτε πώς η ΜΕΒΓΑΛ επέλεξε τη Netstudio για το B2B Portal τους και πώς κύλισε η συνεργασία.

Δείτε το video
preview του βίντεο Unboxing Regalinas

Website Unboxing Regalinas

Δείτε πώς ανακατασκευάσαμε το ηλεκτρονικό κατάστημα μόδας Regalinas.gr και τι αποτέλεσμα έφερε αυτή η ανακατασκευή.

Δείτε το video
preview του βίντεο με τα 4 πιο σημαντικά σημεία σε κάθε site ή e-shop

Τα 4 πιο σημαντικά σημεία σε κάθε site ή e-shop

Δείτε ποια είναι τα πρώτα σημεία που κοιτάω ΚΑΘΩΣ μιλάω στο τηλέφωνο με υποψήφιους πελάτες που μου ζητούν να προτείνω βελτιώσεις στο site τους.

Δείτε το video
preview του video του GS Diamonds

GS Diamonds Website Unboxing (με υπότιτλους)

Δείτε στο video πώς φτιάξαμε ένα από τα πιο πολύπλοκα και εντυπωσιακά μας project. Το GS Diamonds, το eshop του μεγαλύτερου εμπόρου διαμαντιών στην Αυστραλία.

Δείτε το video
preview του βίντεο του βίντεο με την Εύη Λούλη

Η Εύη Λούλη μιλάει για τη Netstudio

Η Εύη Λούλη, υπεύθυνη Marketing του Ομίλου Λούλη, μιλάει για τη συνεργασία του Ομίλου Λούλη με τη Netstudio.

Δείτε το video
preview του video με τον Αποστόλη του White Goods

Σκέψεις & ανησυχίες ενός νέου για το ηλεκτρονικό εμπόριο

Δείτε στο video απόσπασμα από εσωτερική συζήτηση προόδου, 7 μήνες μετά τη δημοσίευση του καινούριου site του White Goods.

Δείτε το video
preview του βιντεο τι είναι το usability testing

Εισαγωγή στο Usability Testing και στο Userfeel με τη Netstudio

Τι είναι το usability testing και πώς μπορεί η Netstudio να σας βοηθήσει να βελτιστοποιήσετε το site σας, το eshop σας ή την εφαρμογή σας.

Δείτε το video
preview του βιντεο Website Unboxing Forel.gr

"Από την πρώτη στιγμή καταλάβαμε ότι θα τα πάμε καλά. Και τελικά είχαμε δίκιο. Τα πήγαμε πολύ καλά."

Δείτε πώς φτιάξαμε το e-shop μόδας Forel.gr και πώς σχολιάζει τη συνεργασία ο Μάκης Χατζούλας.

Δείτε το video