Πώς απογειώσαμε ένα μικρό car rental στην Κέρκυρα

Car Rental Stats

Μέσα σε 5 χρόνια, τα 10 αυτοκίνητα έγιναν στόλος 300 αυτοκινήτων με πάνω από 1.800 κρατήσεις τον χρόνο!

Από ένα μικρό γραφείο ενοικίασης αυτοκινήτων στην Κέρκυρα, η UNO CAR HIRE έγινε digital success story! Με στοχευμένο digital marketing και συνεχή βελτιστοποίηση, μέσα σε 5 χρόνια εξελίχθηκε σε μια δυναμική τουριστική επιχείρηση με παρουσία σε πολλές ευρωπαϊκές και διεθνείς αγορές!

2019: Τα πρώτα βήματα στην παγκόσμια αγορά με τη δύναμη του Google Search

Η συνεργασία μας ξεκίνησε με στόχο να διασφαλιστούν κρατήσεις για το καλοκαίρι του 2019. Η επιχείρηση, τότε υπό την επωνυμία Corona Rent a Car, διέθετε περιορισμένο στόλο.

Αξιοποιώντας τη δύναμη του Google Search, δημιουργήσαμε αγγλόφωνες καμπάνιες με λέξεις-κλειδιά υψηλής πρόθεσης αγοράς και στοχεύσαμε σε αγορές με ενεργό ενδιαφέρον για διακοπές στην Κέρκυρα. Παράλληλα, εξαιρέσαμε περιοχές χαμηλής ζήτησης βάσει τουριστικών δεδομένων.

Το αποτέλεσμα: 207 conversions στον πρώτο χρόνο

2020: Αύξηση κρατήσεων μέσα στην πανδημία

Παρά την αβεβαιότητα λόγω Covid-19, η επιχείρηση παρουσίασε αύξηση 30,5% στα conversions. Ήταν επίσης η χρονιά που έγινε το rebranding από "Corona" σε Uno Car Hire, ενισχύοντας την εικόνα του brand, μακριά από αρνητικούς συσχετισμούς. Ταυτόχρονα, διευρύναμε τη στόχευση και στην ελληνική αγορά με τις πρώτες καμπάνιες στα ελληνικά.

2021: Επέκταση σε πολυγλωσσικές αγορές

Με αύξηση του διαφημιστικού budget και δυναμικότερη στόχευση, τα conversions κατέγραψαν 66,5% άνοδο.

Δημιουργήσαμε ξεχωριστές καμπάνιες σε 5 γλώσσες (αγγλικά, γαλλικά, ιταλικά, γερμανικά, πολωνικά), με τοπικά προσαρμοσμένα keywords και κείμενα διαφημίσεων.

2022: Smart στρατηγική & ρεκόρ κρατήσεων

H υιοθέτηση προηγμένων digital πρακτικών, δυναμικής στόχευσης και αξιοποίησης smart signals στο Google Ads, σε συνδυασμό με τη συνέχιση των multilingual στρατηγικών, οδήγησε σε:

  • Αύξηση conversions κατά 130%
  • Περισσότερες από 1.000 κρατήσεις μέσα στη χρονιά

2023: Ακόμα ένα ρεκόρ κρατήσεων με μείωση CPA κατά 40%

Η χρονιά χαρακτηρίστηκε από δύο βασικές στρατηγικές κινήσεις που οδήγησαν σε αύξηση conversions κατά 57% σε σχέση με το προηγούμενο έτος:

  • Επανασχεδιασμός της καμπάνιας για τη Γαλλία, με αποτέλεσμα μείωση του κόστους ανά κράτηση κατά 40%
  • Δημιουργία ξεχωριστής καμπάνιας για τις ΗΠΑ, με αυτόνομο προϋπολογισμό

2024: Σταθερότητα και διπλασιασμός του Conversion Rate

Δοκιμάσαμε νέα keyword strategies για την ιταλική αγορά, αλλά επιστρέψαμε σε δοκιμασμένες επιλογές (exact & phrase match) λόγω καλύτερου ROI. Συνολικό αποτέλεσμα:

  • Αύξηση conversions κατά 10%
  • Αύξηση συνολικού Conversion Rate κατά 102%

2025: Η δύναμη της πληροφορίας

Το 2025, η στρατηγική βασίστηκε σε ακόμα πιο έξυπνη αξιοποίηση των δεδομένων και στη λεπτομερή αξιολόγηση απόδοσης ανά αγορά. Χάρη στη συνεργασία μας με τον πελάτη και την πρόσβασή μας σε κρίσιμες πληροφορίες που αφορούσαν την τουριστική κίνηση, καταφέραμε να ανακατανείμουμε το διαφημιστικό budget με ακόμα μεγαλύτερη ακρίβεια.

Από τοπική επιχείρηση σε digital success story

Η United Car Rentals είναι ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα του πώς μια μικρή επιχείρηση μπορεί να κλιμακωθεί εντυπωσιακά μέσα από:

  • Συνεχή πειραματισμό
  • Εξατομικευμένες στρατηγικές ανά αγορά
  • Πολυγλωσσική στόχευση
  • Εστίαση στην απόδοση και τα δεδομένα
Πένη

Γράφει η Πένη

Senior Digital Marketing Manager

Δημοσιεύθηκε την 28.06.2025

Σχολιάστε το άρθρο

Συμβουλές digital marketing από το blog μας

preview του βίντεο B2B ΜΕΒΓΑΛ

B2B ΜΕΒΓΑΛ

Δείτε πώς η ΜΕΒΓΑΛ επέλεξε τη Netstudio για το B2B Portal τους και πώς κύλισε η συνεργασία.

Δείτε το video
preview του βίντεο Unboxing Regalinas

Website Unboxing Regalinas

Δείτε πώς ανακατασκευάσαμε το ηλεκτρονικό κατάστημα μόδας Regalinas.gr και τι αποτέλεσμα έφερε αυτή η ανακατασκευή.

Δείτε το video
preview του βίντεο με τα 4 πιο σημαντικά σημεία σε κάθε site ή e-shop

Τα 4 πιο σημαντικά σημεία σε κάθε site ή e-shop

Δείτε ποια είναι τα πρώτα σημεία που κοιτάω ΚΑΘΩΣ μιλάω στο τηλέφωνο με υποψήφιους πελάτες που μου ζητούν να προτείνω βελτιώσεις στο site τους.

Δείτε το video
preview του video του GS Diamonds

GS Diamonds Website Unboxing (με υπότιτλους)

Δείτε στο video πώς φτιάξαμε ένα από τα πιο πολύπλοκα και εντυπωσιακά μας project. Το GS Diamonds, το eshop του μεγαλύτερου εμπόρου διαμαντιών στην Αυστραλία.

Δείτε το video
preview του βίντεο του βίντεο με την Εύη Λούλη

Η Εύη Λούλη μιλάει για τη Netstudio

Η Εύη Λούλη, υπεύθυνη Marketing του Ομίλου Λούλη, μιλάει για τη συνεργασία του Ομίλου Λούλη με τη Netstudio.

Δείτε το video
preview του video με τον Αποστόλη του White Goods

Σκέψεις & ανησυχίες ενός νέου για το ηλεκτρονικό εμπόριο

Δείτε στο video απόσπασμα από εσωτερική συζήτηση προόδου, 7 μήνες μετά τη δημοσίευση του καινούριου site του White Goods.

Δείτε το video
preview του βιντεο τι είναι το usability testing

Εισαγωγή στο Usability Testing και στο Userfeel με τη Netstudio

Τι είναι το usability testing και πώς μπορεί η Netstudio να σας βοηθήσει να βελτιστοποιήσετε το site σας, το eshop σας ή την εφαρμογή σας.

Δείτε το video
preview του βιντεο Website Unboxing Forel.gr

"Από την πρώτη στιγμή καταλάβαμε ότι θα τα πάμε καλά. Και τελικά είχαμε δίκιο. Τα πήγαμε πολύ καλά."

Δείτε πώς φτιάξαμε το e-shop μόδας Forel.gr και πώς σχολιάζει τη συνεργασία ο Μάκης Χατζούλας.

Δείτε το video