Όποιος διαχειρίζεται βίλες στην Ελλάδα και θέλει να αυξήσει τις κρατήσεις, ξέρει ότι δεν είναι εύκολη δουλειά. Οι δημοφιλείς πλατφόρμες φέρνουν αποτέλεσμα αλλά η προμήθειά τους πολλές φορές τους μετατρέπει σε συνεταίρους και μάλιστα ακριβούς. Ένας τρόπος για να αυξηθούν οι κρατήσεις και να μεγιστοποιηθεί το κέρδος, είναι να γίνει παράλληλη προώθηση των ακινήτων στο Google και το Facebook.
Ακόμα κι αυτό όμως δεν είναι πάντα κερδοφόρο. Το κόστος του click μπορεί να ξεπερνάει τα 2€ οπότε, δεν υπάρχουν περιθώρια για λάθη.
Πρόσφατα αναλάβαμε τη βελτιστοποίηση και προώθηση του Villa Irini. Πριν ξεκινήσουμε την προώθηση, ανακατασκευάσαμε το ίδιο το site, ώστε να έχει τα υψηλότερα δυνατά ποσοστά μετατροπής. Πραγματοποιήσαμε νέα φωτογράφιση στον χώρο και βάλαμε booking μηχανισμό με δυνατότερα CTA. Το αποτέλεσμα που πετύχαμε την πρώτη εβδομάδα ήταν, η πλήρης απόσβεση της επένδυσης τόσο για το στήσιμο όσο και για το τρέξιμο της καμπάνιας. Από εδώ και πέρα, βλέπουμε μόνο κέρδη.
Ο πελάτης χαρακτηριστικά μας είπε: “Δείχνει να συμφέρει! Το ποσοστό που θα έδινα στην Booking για αυτές τις κρατήσεις θα ήταν πολύ μεγαλύτερο!”.