Μόλις ολοκληρώσαμε ένα πείραμα στο www.delfinakia.gr όπου μετρήσαμε κατά πόσο το video που παίζει στην αρχική σελίδα φέρνει καλύτερο αποτέλεσμα αν παίζει αυτόματα ή όχι. Η αίσθησή μας καθώς και το "best practice" παγκοσμίως έλεγε ότι το να παίζει αυτόματα είναι ενοχλητικό και μπορεί να φέρει αρνητικό αποτέλεσμα. Πριν όμως κάνουμε την οποιαδήποτε αλλαγή, τρέξαμε ένα πείραμα με το νέο σύστημα "Experiments" του Google Analytics. Το αποτέλεσμα μας εξέπληξε και μας γλίτωσε πολλά χαμένα conversions και άρα και χρήματα. Το να μην παίζει αυτόματα το video ρίχνει το conversion rate κατά 60%. Πιστοποιήσαμε με βεβαιότητα >98,5% ότι είναι καλύτερο να πάμε κόντρα στη διαίσθησή μας! Για άλλη μια φορά, αποδείχθηκε η αξία των μετρήσεων και των πειραμάτων.
27/07/2012 - 09:12
ΤΖΙΝΙΑ ΑΠΟ ΔΕΛΦΙΝΑΚΙΑ
Χα χα !! Υποκλινόμενη στην απίστευτή μου όσφρηση, που επέμενα για τη διαρκή ύπαρξη του βίντεο, (χαχα, εύγε μου!!). ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ, παραμένω ιδιαίτερα ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΣΜΕΝΗ από την δουλειά σου και την στήριξή σας. Keep on, Google freaks!! Φιλιά κι ευχαριστώ, Τζίνια
27/07/2012 - 09:18
Γιάννης
Όντως, η διαίσθηση του επιχειρηματία, είναι πολλές φορές σημαντικό στοιχείο που δεν πρέπει να παραβλέπουμε, ειδικά, σε λαγωνικά όπως η Τζίνια!
06/11/2012 - 05:50
takis
Σαν χρηστης του ιντερνετ με ενοχλεί αφάνταστα ξαφνικά να παίζει μουσική ένα site, ιδίως αν είμαι εν ώρα/χώρο εργασίας ή τις ώρες κοινής ησυχίας στο σπίτι ενοχλώντας κάποιον που κοιμάται. Βλέποντας το site, ερμηνεύω την αύξηση του conversion rate, λόγω του ότι και εγώ ο ίδιος κατάλαβα καλύτερα το τι πουλάει η εταιρία μέσω του βίντεο. Ίσως θα μπορούσατε να δοκιμάσετε παίζοντας αυτόματα το βίντεο αλλά χωρίς ήχο, και με κάποιο εμφανή κουμπί πρόσκληση για το άνοιγμα του ήχου. Ή χρησιμοποιώντας ωραίες και αντιπροσωπευτικες εικόνες και ένα ωραίο slideshow όπως στην αρχικη σελιδα του netstudio. Συμφωνω να χρησιμοποιουμε testing. Κατά τα άλλα βρίσκω πως ο οπτικος σχεδιασμός αυτου του site δεν ειναι τοσο ωραιος οσο αλλα site που κανατε. Το βιντεο το βρίσκω ψιλοκιτς, αλλά ίσως αυτή να είναι και η αισθητική των ανθρώπων που απευθύνεται.
06/11/2012 - 11:23
Γιάννης
Τάκη, συμφωνώ σε όσα λες. Όσον αφορά το εικαστικό του site, δεν είναι δικά μας.
06/11/2012 - 18:37
takis
ένα άλλο θέμα που θέλω να θίξω είναι η έλλειψη φαντασίας και αμεσότητας μυνήματος των ελλήνων "επιχειρηματιών". Πας σε ένα αμερικάνικο site και κατευθείαν σου λέει τι πουλάει. Στην Ελλάδα όλοι σε καλωσορίζουν στο μαγικό τους κόσμο, και κάτι γενικά ωραία λόγια που χορτάσαμε, και κάπου σε μια μικρή γωνιά μπορεί να λένε και τι πουλάνε. Το φαινόμενο της έλλειψης αμεσότητας στην επικοινωνία είναι γενικότερο πρόβλημα στην ελληνική κοινωνία. Από τους πολίτες ή πολιτικούς που φωνάζουν συνθήματα αντί να δουν με απλοτητα τις λεπτομέρειες και να συνενοηθούν, έως τις διαλέξεις των καθηγητών και γενικότερα κάθε είδους ομιλία σε κοινό. Παρατηρείστε μόνο πως μιλάνε οι αμερικάνοι καθηγητές, παρουσιαστές και ομιλητές. Καμία σχέση. Το μάρκετινγκ βασίζεται στη σωστή μετάδοση του μυνήματος. Αν δεν μάθουμε να εκφράζουμε το τί δουλειά κάνουμε με 2-3 λέξεις, τα βίντεο δύσκολα μας σώζουν. Τα γράφω όλα αυτά, για να μην νικήσεις η άποψη του κάθε έλληνα "επιχειρηματία" που θέλει αντιαισθητικά φρου φρου και αρώματα στο site του, χωρίς να κοιτάει την ουσία. Ομοιάζει με κάποιους ανθρώπους που βάζουνε μεγάλη δόση κολώνιας για να κρύψουν την απλησιά τους. Καλά είναι και τα βίντεο, αρκεί να εντάσσονται σε ένα λογικό πλαίσιο και σε ένα γενικότερο καλό σχεδιασμό και σωστή μετάδοση μυνήματος, και όχι να χρησιμεύουν απλά για να μας αποπροσανατολίσουν από την γενικότερη κακή λειτουργικότητα και κακό σχεδιασμό μιας ιστοσελίδας.
06/11/2012 - 21:55
Γιάννης
Τάκη, συμφωνώ κι επαυξάνω!
Σχολιάστε το άρθρο
Συμβουλές digital marketing από το blog μας
Website Unboxing Regalinas
Δείτε πώς ανακατασκευάσαμε το ηλεκτρονικό κατάστημα μόδας Regalinas.gr και τι αποτέλεσμα έφερε αυτή η ανακατασκευή.
Η Εύη Λούλη μιλάει για τη Netstudio
Η Εύη Λούλη, υπεύθυνη Marketing του Ομίλου Λούλη, μιλάει για τη συνεργασία του Ομίλου Λούλη με τη Netstudio.
Τα 4 πιο σημαντικά σημεία σε κάθε site ή e-shop
Δείτε ποια είναι τα πρώτα σημεία που κοιτάω ΚΑΘΩΣ μιλάω στο τηλέφωνο με υποψήφιους πελάτες που μου ζητούν να προτείνω βελτιώσεις στο site τους.
GS Diamonds Website Unboxing (με υπότιτλους)
Δείτε στο video πώς φτιάξαμε ένα από τα πιο πολύπλοκα και εντυπωσιακά μας project. Το GS Diamonds, το eshop του μεγαλύτερου εμπόρου διαμαντιών στην Αυστραλία.
Σκέψεις & ανησυχίες ενός νέου για το ηλεκτρονικό εμπόριο
Δείτε στο video απόσπασμα από εσωτερική συζήτηση προόδου, 7 μήνες μετά τη δημοσίευση του καινούριου site του White Goods.
Πώς να μετρήσετε την ταχύτητα του site σας
Μετρήστε και βελτιστοποιήσετε την ταχύτητα φορτώματος του site σας ή του e-shop σας.
Εισαγωγή στο Usability Testing και στο Userfeel με τη Netstudio
Τι είναι το usability testing και πώς μπορεί η Netstudio να σας βοηθήσει να βελτιστοποιήσετε το site σας, το eshop σας ή την εφαρμογή σας.
"Από την πρώτη στιγμή καταλάβαμε ότι θα τα πάμε καλά. Και τελικά είχαμε δίκιο. Τα πήγαμε πολύ καλά."
Δείτε πώς φτιάξαμε το e-shop μόδας Forel.gr και πώς σχολιάζει τη συνεργασία ο Μάκης Χατζούλας.