
Μόλις ολοκληρώσαμε ένα πείραμα στο www.delfinakia.gr όπου μετρήσαμε κατά πόσο το video που παίζει στην αρχική σελίδα φέρνει καλύτερο αποτέλεσμα αν παίζει αυτόματα ή όχι. Η αίσθησή μας καθώς και το "best practice" παγκοσμίως έλεγε ότι το να παίζει αυτόματα είναι ενοχλητικό και μπορεί να φέρει αρνητικό αποτέλεσμα. Πριν όμως κάνουμε την οποιαδήποτε αλλαγή, τρέξαμε ένα πείραμα με το νέο σύστημα "Experiments" του Google Analytics. Το αποτέλεσμα μας εξέπληξε και μας γλίτωσε πολλά χαμένα conversions και άρα και χρήματα. Το να μην παίζει αυτόματα το video ρίχνει το conversion rate κατά 60%. Πιστοποιήσαμε με βεβαιότητα >98,5% ότι είναι καλύτερο να πάμε κόντρα στη διαίσθησή μας! Για άλλη μια φορά, αποδείχθηκε η αξία των μετρήσεων και των πειραμάτων.