Να εμφανίσω τιμές στο site μου;

potatoesΜια συζήτηση που έχουμε συχνά με πελάτες μας είναι το αν θα πρέπει να εμφανίσουν τιμές στη σελίδα τους ή όχι. Η δικιά μας άποψη είναι πως ναι, οι τιμές είναι καλό να εμφανίζονται. Όταν τους το λέμε η κλασική απάντηση που λαμβάνουμε είναι "μα εμένα το προϊόν μου δεν είναι πατάτες να πουλιέται με το κιλό, έχει πολλές παραμέτρους και ανάλογα με το τι θέλει ο πελάτης εξαρτάται και η τιμή". Αυτό το καταλαβαίνουμε πολύ καλά, καθώς και το δικό μας προϊόν (η κατασκευή ιστοσελίδων) έχει την ίδια ιδιαιτερότητα.

Η πρότασή μας στο παραπάνω πρόβλημα είναι να μπει ένας ενδεικτικός τιμοκατάλογος με κάποια προκαθορισμένα πακέτα και να υπάρχει υποσημείωση ότι η τελική τιμή εξαρτάται από το τι τελικά θα επιλέξει ο πελάτης. Τότε παίρνουμε την πραγματική απάντηση που δε μας λέγανε από πριν: "Μα εμένα αν με πάρει ο πελάτης έχω τον τρόπο να τον τουμπάρω. Ας με πάρει εμένα, και θα δεις". Το πρόβλημα όμως είναι ακριβώς αυτό. Πολλοί που δε θα δουν τιμές, θα πάνε στο επόμενο site όπου έχει τιμές και δε θα μπουν στη διαδικασία να πάρουν τηλέφωνο.

Το πρόβλημα ξεκινάει από τη νοοτροπία πολλών επιχειρηματιών / ελεύθερων επαγγελματιών ότι "πρέπει να τους πιάσουμε όλους", ακόμα κι αυτούς που δεν είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν τα χρήματα που ζητάμε για τις υπηρεσίες που παρέχουμε. Η γνώμη μας είναι ότι δεν μπορείς να τους "πιάσεις όλους" κι αν το προσπαθείς, τελικά δεν... πιάνεις κανέναν ή φτάνεις να ανταγωνίζεσαι με μόνο κριτήριο τις τιμές.

Σε κάθε προϊόν ή υπηρεσία πέρα από την τιμή, κριτήριο είναι η ποιότητα καθώς και η εξυπηρέτηση και υποστήριξη που παρέχεται. Είναι νόμος της αγοράς ότι δεν μπορεί μια επιχείρηση να παρέχει και τα τρία αυτά για μεγάλο χρονικό διάστημα. Αυτό οι μεγάλες επιχειρήσεις το ξέρουν και επιλέγουν λαμβάνοντας και τα τρία κριτήρια υπ' όψιν τους.

Τα οφέλη του να δημοσιεύσει κάποιος τιμές δεν εξαντλούνται στα παραπάνω. Μια επιχείρηση που δημοσιεύει τιμές δε χρειάζεται να απαντάει στο τηλέφωνο για το θέμα αυτό, αφού είναι διαθέσιμες δημόσια και επίσης πολύ σημαντικό: Ο πελάτης αισθάνεται μεγαλύτερη εμπιστοσύνη γιατί καταλαβαίνει ότι η τιμή δεν αλλάζει ανάλογα με το μέγεθός του!

Η δική μας εμπειρία από το θέμα αυτό είναι παρόμοια. Από τότε (εδώ και 2 χρόνια) που δημοσιεύσαμε τις τιμές μας, μειώθηκαν τα τηλέφωνα, αυξήθηκαν οι δουλειές! Σταματήσαμε να εξηγούμε σε ανθρώπους που ήταν εκτός του target group μας (φοιτητές, χομπίστες) ότι κάνουμε ιστοσελίδες για επιχειρήσεις που απαιτούν ποιότητα και αποτέλεσμα σε όλα τα επίπεδα. Εστιαστήκαμε στις ποιοτικές επικοινωνίες από ανθρώπους που γνώριζαν ήδη τις τιμές μας μέσω της ιστοσελίδας μας και με τους οποίους συζητούσαμε όχι "πόσο θα κοστίσει", αλλά "τι είναι καλύτερο να κάνουμε".

Ισχύει το παραπάνω για όλους και όλες τις περιπτώσεις; Όχι. Υπάρχουν περιπτώσεις που ο επιχειρηματίας μας έπεισε ότι δε χρειάζεται να δημοσιεύσει τιμές. Αυτό όμως είναι σπάνιο και όπως και να έχει καλό είναι πάντα να αναρωτιόμαστε για ό,τι κάνουμε στη δουλειά μας και αν χρειάζεται, να το αναπροσαρμόζουμε.

Ποια είναι η δική σας εμπειρία και άποψη πάνω σε αυτό το θέμα; Θα θέλαμε να την ακούσουμε. Μπορείτε να την αφήσετε δημόσια χρησιμοποιώντας τη φόρμα σχολιασμού παρακάτω ή να μας την στείλετε μέσω της φόρμας επικοινωνίας ή και τηλεφωνικά στο 2108004447 οπότε και θα μείνει μεταξύ μας.

Γιάννης

Γράφει ο Γιάννης

Founder & CEO

Σχόλια
avatar

01/09/2008 - 11:13

Κτήμα Αναστασία

Η γνώμη μας είναι ότι πρέπει να εμφανίζεται στην σελίδα μας τιμή. Και συγκεκριμένα όταν αφορά την παρουσίαση του ξενοδοχείου ή του καταλύματός μας. Έτσι λοιπόν οι περισσότεροι χρήστες συσχετίζουν παροχές και τιμή κι επιλέγουν. Είναι καλύτερο αυτό παρά να έχουν μόνο μία επιλογή.

avatar

21/11/2008 - 05:22

mromansis

Φυσικά και είναι καλό να εμφανίζονται οι τιμές. Να είναι όμως όσο γίνεται πιο "κατανοητές" και οπωσδήποτε ενημερωμένες. Επίσης, σε περίπτωση παροχής υπηρεσιών να υπάρχουν όρια (έστω κατώτερα) αλλά και σαφείς διευκρινίσεις για τον τρόπο υπολογισμού του κόστους! Δηλαδή, ακόμη και αν δεν βάζουμε τις τιμές σαν ξερά νούμερα να δίνουμε στον υποψήφιο πελάτη μας μία ιδέα για το πόσα πρόκειται να πληρώσει...

avatar

11/02/2009 - 11:22

Βασιλης Βελετζας

Και η δική μου εμπειρία, αυτό λέει. Δραστηριοποιούμ αι στον χώρο των επίπλων και από τότε που τελικά περιέλαβα τις τιμές στην ιστοσελίδα μου, αυξήθηκαν τα τηλέφωνα των πελατών που ενδιαφερόντουσα ν πραγματικά για τα προϊόντα μου. Και όχι μόνο αυτό, κέρδισα πολλές περισσότερες επισκέψεις στο μαγαζί μου, από τους επισκέπτες της ιστοσελίδας.

avatar

23/11/2009 - 10:56

Μαρία

Είναι χαζό να πιστεύει κανείς ότι δεν πρέπει να μπουν οι τιμές στην ιστοσελίδα για να μην τις μάθει ο ανταγωνισμός. Οι ανταγωνιστές θα βρουν τρόπους να μάθουν τις τιμές, αν το θέλουν. Συμφωνώ οτι οι τιμές πρέπει να υπάρχουν έστω και στην μορφή "...απο ΧΧΧ €".

avatar

18/06/2010 - 11:38

Έλενα Χρυσάνθη

Συμφωνώ απόλυτα ότι πρέπει να εμφανίζονται ξεκάθαρα οιτιμές στα sites. Αυτό αποδεικνύει, πάνω απ΄όλα, σεβασμό στον πελάτη μας που διαθέτει το χρόνο του να μελετήσει το site και τα προιόντα μας και οφείλει να είναι πλήρως ενημερωμένος-ακόμα όποιος δείχνει τις τιμές του φανερώνει ότι, λόγω άριστης ποιότητας, δεν φοβάται τον αναταγωνισμό.

avatar

13/09/2010 - 10:57

pr80ath

Αν έχεις ένα site και πουλάς διαφημιστικό χώρο (banner και χορηγίες), είναι σωστό να λες τιμές στο site? Ισχύει και εδώ ο κανόνας άραγε; Εγω δεν ειμαι τόσο σίγουρος, το επεξεργάζομαι γιατί δουλεύω σε site portal με εμπορική διαφήμιση!

Γιάννης

13/09/2010 - 11:03

Γιάννης

pr80ath, κάθε περίπτωση είναι διαφορετική. Δεν υπάρχει κάποιος "κανόνας" που πρέπει να ακολουθήσεις, αλλά δες μήπως το σκεπτικό που παρουσιάζει το άρθρο μπορεί να έχει εφαρμογή στη συγκεκριμένη περίπτωση. Αυτό μπορείς να το ξέρεις μόνο εσύ που έχεις όλες τις λεπτομέρειες.

Σχολιάστε το άρθρο

Συμβουλές internet marketing από το blog μας

preview του βίντεο Unboxing Regalinas

Website Unboxing Regalinas

Δείτε πώς ανακατασκευάσαμε το ηλεκτρονικό κατάστημα μόδας Regalinas.gr και τι αποτέλεσμα έφερε αυτή η ανακατασκευή.

Δείτε το video
preview του βίντεο του βίντεο με την Εύη Λούλη

Η Εύη Λούλη μιλάει για τη Netstudio

Η Εύη Λούλη, υπεύθυνη Marketing του Ομίλου Λούλη, μιλάει για τη συνεργασία του Ομίλου Λούλη με τη Netstudio.

Δείτε το video
preview του βίντεο με τα 4 πιο σημαντικά σημεία σε κάθε site ή e-shop

Τα 4 πιο σημαντικά σημεία σε κάθε site ή e-shop

Δείτε ποια είναι τα πρώτα σημεία που κοιτάω ΚΑΘΩΣ μιλάω στο τηλέφωνο με υποψήφιους πελάτες που μου ζητούν να προτείνω βελτιώσεις στο site τους.

Δείτε το video
preview του video του GS Diamonds

GS Diamonds Website Unboxing (με υπότιτλους)

Δείτε στο video πώς φτιάξαμε ένα από τα πιο πολύπλοκα και εντυπωσιακά μας project. Το GS Diamonds, το eshop του μεγαλύτερου εμπόρου διαμαντιών στην Αυστραλία.

Δείτε το video
preview του video με τον Αποστόλη του White Goods

Σκέψεις & ανησυχίες ενός νέου για το ηλεκτρονικό εμπόριο

Δείτε στο video απόσπασμα από εσωτερική συζήτηση προόδου, 7 μήνες μετά τη δημοσίευση του καινούριου site του White Goods.

Δείτε το video
preview του βιντεο πως να μετρήσετε την ταχύτητα του site σας

Πώς να μετρήσετε την ταχύτητα του site σας

Μετρήστε και βελτιστοποιήσετε την ταχύτητα φορτώματος του site σας ή του e-shop σας.

Δείτε το video
preview του βιντεο τι είναι το usability testing

Εισαγωγή στο Usability Testing και στο Userfeel με τη Netstudio

Τι είναι το usability testing και πώς μπορεί η Netstudio να σας βοηθήσει να βελτιστοποιήσετε το site σας, το eshop σας ή την εφαρμογή σας.

Δείτε το video
preview του βιντεο Website Unboxing Forel.gr

"Από την πρώτη στιγμή καταλάβαμε ότι θα τα πάμε καλά. Και τελικά είχαμε δίκιο. Τα πήγαμε πολύ καλά."

Δείτε πώς φτιάξαμε το e-shop μόδας Forel.gr και πώς σχολιάζει τη συνεργασία ο Μάκης Χατζούλας.

Δείτε το video