Έχει ο χρήστης πρόθεση να ανοίξει το μενού ή όχι;

Έχετε dropdown μενού στο site σας; Τότε σίγουρα σας ενδιαφέρει το παρακάτω feature που μπορούμε να ενσωματώσουμε στη σελίδα σας ανεξάρτητα από τον μηχανισμό που είναι φτιαγμένη.

Μέσω ενός έξυπνου μηχανισμού γραμμένου σε javascript μπορούμε να προβλέψουμε την πρόθεση του χρήστη για το αν θέλει πραγματικά να ανοίξει το μενού ή απλώς έτυχε να περνάει το mouse του πάνω από αυτό.

Λεπτομέρεια;

Ναι, αλλά οι λεπτομέρειες είναι αυτές που κάνουν τη διαφορά και ανεβάζουν το conversion rate!

Δείτε όμως ένα παράδειγμα για να καταλάβετε τη διαφορά.

  • MENU ITEM 1
  • MENU ITEM 2
  • MENU ITEM 3
  • MENU ITEM 4

Όπως θα παρατηρήσετε στο παραπάνω μενού όταν π.χ. θέλετε να πάτε από το πρώτο στοιχείο του μενού στο τελευταίο ανοίγουν και τα ενδιάμεσα χωρίς φυσικά ο χρήστης να το θέλει.

Για να δούμε τώρα τη διαφορά με ενεργοποιημένο το μηχανισμό:

  • SMART ITEM 1
  • SMART ITEM 2
  • SMART ITEM 3
  • SMART ITEM 4

Όπως θα παρατηρήσετε τώρα δεν συμβαίνει αυτό. Ο χρήστης ανοίγει μόνο το μενού που θέλει. Ακόμα και στην περίπτωση που απλά ο χρήστης έτυχε να περνάει το mouse πάνω από το μενού δεν θα ανοίξει. Φανταστείτε τώρα να έχει το site και κάποιο mega menu που καταλαμβάνει μεγάλο ποσοστό της σελίδας. Ο χρήστης ουσιαστικά εκνευρίζεται μιας και χρειάζεται χρόνο για να πάει το mouse του έξω από το τεράστιο μενού, να περιμένει να κλείσει και έπειτα να πάει εκεί που ήθελε κάνοντας slalom για να μην περάσει πάλι επάνω από το μενού.

Πώς δουλεύει

Αυτό που κάνει ο μηχανισμός είναι να κοιτάει αν το mouse του χρήστη επιβραδύνει ή αν περνάει πάνω από το μενού με την ίδια ταχύτητα που κινούνταν και πριν. Στην 1η περίπτωση, σημαίνει ότι ο χρήστης θέλει να ανοίξει το μενού, στη 2η σημαίνει ότι ο χρήστης κατευθύνει το mouse του αλλού.

Επειδή λοιπόν δεν θέλουμε να εκνευρίζουμε τους χρήστες, αλλά να τους κάνουμε τη ζωή εύκολη, καλέστε μας στο 210 8004447 ή συμπληρώστε τη φόρμα επικοινωνίας για να τοποθετήσουμε το μηχανισμό στο site σας.

Γιώργος

Γράφει ο Γιώργος

Solution Architect

Σχολιάστε το άρθρο

Συμβουλές digital marketing από το blog μας

preview του βίντεο Unboxing Regalinas

Website Unboxing Regalinas

Δείτε πώς ανακατασκευάσαμε το ηλεκτρονικό κατάστημα μόδας Regalinas.gr και τι αποτέλεσμα έφερε αυτή η ανακατασκευή.

Δείτε το video
preview του βίντεο του βίντεο με την Εύη Λούλη

Η Εύη Λούλη μιλάει για τη Netstudio

Η Εύη Λούλη, υπεύθυνη Marketing του Ομίλου Λούλη, μιλάει για τη συνεργασία του Ομίλου Λούλη με τη Netstudio.

Δείτε το video
preview του βίντεο με τα 4 πιο σημαντικά σημεία σε κάθε site ή e-shop

Τα 4 πιο σημαντικά σημεία σε κάθε site ή e-shop

Δείτε ποια είναι τα πρώτα σημεία που κοιτάω ΚΑΘΩΣ μιλάω στο τηλέφωνο με υποψήφιους πελάτες που μου ζητούν να προτείνω βελτιώσεις στο site τους.

Δείτε το video
preview του video του GS Diamonds

GS Diamonds Website Unboxing (με υπότιτλους)

Δείτε στο video πώς φτιάξαμε ένα από τα πιο πολύπλοκα και εντυπωσιακά μας project. Το GS Diamonds, το eshop του μεγαλύτερου εμπόρου διαμαντιών στην Αυστραλία.

Δείτε το video
preview του video με τον Αποστόλη του White Goods

Σκέψεις & ανησυχίες ενός νέου για το ηλεκτρονικό εμπόριο

Δείτε στο video απόσπασμα από εσωτερική συζήτηση προόδου, 7 μήνες μετά τη δημοσίευση του καινούριου site του White Goods.

Δείτε το video
preview του βιντεο πως να μετρήσετε την ταχύτητα του site σας

Πώς να μετρήσετε την ταχύτητα του site σας

Μετρήστε και βελτιστοποιήσετε την ταχύτητα φορτώματος του site σας ή του e-shop σας.

Δείτε το video
preview του βιντεο τι είναι το usability testing

Εισαγωγή στο Usability Testing και στο Userfeel με τη Netstudio

Τι είναι το usability testing και πώς μπορεί η Netstudio να σας βοηθήσει να βελτιστοποιήσετε το site σας, το eshop σας ή την εφαρμογή σας.

Δείτε το video
preview του βιντεο Website Unboxing Forel.gr

"Από την πρώτη στιγμή καταλάβαμε ότι θα τα πάμε καλά. Και τελικά είχαμε δίκιο. Τα πήγαμε πολύ καλά."

Δείτε πώς φτιάξαμε το e-shop μόδας Forel.gr και πώς σχολιάζει τη συνεργασία ο Μάκης Χατζούλας.

Δείτε το video