Στον σύγχρονο κόσμο του eCommerce και του digital marketing, η επιλογή του σωστού συνεργάτη μπορεί να είναι καθοριστική για την επιτυχία της επιχείρησής σας. Όλοι, από τους eCommerce managers μέχρι τους επιχειρηματίες και τους ειδικούς του digital marketing, καταλαβαίνουν πόσο σημαντικό είναι να έχουμε δίπλα μας τους κατάλληλους ανθρώπους. Όμως, πότε είναι η κατάλληλη στιγμή να αλλάξουμε το digital marketing agency μας; Ας δούμε μερικά σημάδια που δείχνουν ότι ίσως είναι η ώρα για αλλαγή!
Απόλυτη Διαφάνεια
Η διαφάνεια είναι το "Α και το Ω" σε μια συνεργασία. Εάν δεν υπάρχει ξεκάθαρη επικοινωνία για τα αποτελέσματα των καμπανιών, τότε μπορεί να βρεθείτε σε δύσκολη θέση. Για παράδειγμα, αν οι καμπάνιες δεν φέρνουν αποτέλεσμα και η ομάδα σας βρίσκει δικαιολογίες για να δείξει ότι όλα είναι super, αντί να ψάχνετε μαζί να βρείτε λύσεις, τότε έφτασε σίγουρα η ώρα για την αλλαγή.
Ταχύτητα στην Επικοινωνία και στην Υλοποίηση
Όταν χρειάζεστε άμεση επικοινωνία με το agency σας και αυτή δεν είναι δυνατή, τα πράγματα γίνονται δύσκολα. Εάν το agency σας δεν είναι διαθέσιμο όταν το χρειάζεστε, μπορεί να χάσετε σημαντικές ευκαιρίες ή να μην αντιδράσετε γρήγορα σε προβλήματα. Είναι σημαντικό να μπορείτε να μιλήσετε με τον άνθρωπο που τρέχει τις καμπάνιες σας και στην περίπτωση που προκύψουν αλλαγές στην στρατηγική, να σας ενημερώσει για το χρονοδιάγραμμα υλοποίησης όλων των ενεργειών. Ένας καλός συνεργάτης πρέπει να είναι εκεί όταν τον χρειάζεστε, χωρίς να χρειάζεται να περιμένετε.
Προσαρμογή και Ευελιξία
Το digital marketing είναι ένας συνεχώς μεταβαλλόμενος τομέας. Εάν το agency σας δεν μπορεί να προσαρμοστεί στις νέες συνθήκες ή τις αλλαγές στην αγορά, αυτό μπορεί να οδηγήσει σε πτώση των πωλήσεών σας. Για παράδειγμα, στην περίπτωση που εντοπίσατε ότι υπάρχει έλλειψη στην αγορά ενός προϊόντος που εσείς το έχετε ακόμα στην αποθήκη σας και υπάρχει ζήτηση, η ομάδα που τρέχει τις καμπάνιες σας πρέπει να είναι σε θέση να κάνει όλες τις ενέργειες που χρειάζονται για να σας φέρει μεγαλύτερη κερδοφορία.
Γνώση της Αγοράς
Είναι σημαντικό να συνεργάζεστε με ανθρώπους που γνωρίζουν καλά την αγορά σας. Ένα agency που δεν έχει την απαιτούμενη γνώση μπορεί να χάσει σημαντικές ευκαιρίες ή να μην κατανοήσει τις ανάγκες σας. Εάν το agency δεν μπορεί να σας προσφέρει συμβουλές και πληροφορίες για τις νέες τάσεις, τότε ίσως είναι η ώρα για αλλαγή.
Reporting & Feedback
Η ανάλυση των αποτελεσμάτων και η ενημέρωση είναι κρίσιμα στοιχεία για την επιτυχία μιας καμπάνιας. Ένα μηνιαίο report που δείχνει ξεκάθαρα τα αποτελέσματα είναι απαραίτητο. Εάν λαμβάνετε report και δεν τα διαβάζετε, αυτό μάλλον είναι σημάδι ότι οι πληροφορίες που συνηθίζατε να διαβάζετε δεν σας έδιναν πραγματική αξία. Εμείς στη Netstudio στις αρχές κάθε μήνα στέλνουμε το report και στην συνέχεια κανονίζουμε online meeting για να δώσουμε διευκρινίσεις και να λάβουμε καλύτερο feedback για την συνολική απόδοση των καμπανιών.
Conversion Rate Optimization
Ένα καλό agency πρέπει να καταλαβαίνει τι ψάχνουν οι χρήστες στο site σας και να προτείνει βελτιώσεις για την αύξηση των πωλήσεων. Εάν το site σας δεν είναι φιλικό προς τον χρήστη ή δεν προωθεί σωστά τα δυνατά σας σημεία, τότε τα διαφημιστικά σας έξοδα δεν θα αποδώσουν.
Νέες Ιδέες και Προτάσεις
Ένα δημιουργικό agency πρέπει να είναι γεμάτο ιδέες. Εάν έχουν περάσει 15 μέρες και δεν έχετε ακούσει νέες προτάσεις και ιδέες, αυτό περιορίζει την ανάπτυξή σας. Ένα καλό agency δεν πρέπει απλώς να εκτελεί εντολές, αλλά να είναι μια μηχανή παραγωγής ιδεών που θα βοηθήσουν την επιχείρησή σας να ξεχωρίσει.
Συμπέρασμα
Το digital agency είναι ένας πολύτιμος συνεργάτης που μπορεί να σας βοηθήσει σε κάθε φάση της επιχείρησής σας. Είναι σημαντικό να συνεργάζεστε με ανθρώπους που καταλαβαίνουν την επιχείρησή σας και μπορούν να προσαρμοστούν στις ανάγκες σας. Στο τέλος της ημέρας, αυτό που κάνει τη διαφορά είναι η εμπειρία και η αφοσίωση στην επίτευξη των στόχων σας. Εάν αισθάνεστε ότι δεν λαμβάνετε την υποστήριξη που χρειάζεστε, ίσως είναι η στιγμή να εξετάσετε την αλλαγή του agency σας.