Προωθήστε τα προϊόντα σας μέσω καταλόγων στο Facebook

Facebook ads

Οι τρόποι διαφήμισης στο Facebook είναι πολλοί. Πολλά όμως είναι και τα προϊόντα που θέλουμε να προωθήσουμε. Για τις διαφημίσεις μας συνήθως επιλέγουμε μία φωτογραφία με ένα χαρακτηριστικό προϊόν. Αυτός είναι και ο πιο κοινός αλλά και βαρετός τρόπος.

Υπάρχει άραγε η δυνατότητα να διαφημίσουμε ταυτόχρονα αρκετά προϊόντα; Η απάντηση είναι ναι και μάλιστα είναι πολύ αποτελεσματική!


Το Facebook μας δίνει την δυνατότητα να φτιάξουμε “προϊοντικούς καταλόγους”. Είναι κατάλογοι που περιέχουν συνήθως όλα τα προϊόντα που είναι διαθέσιμα στο κατάστημά μας. Τα “ανεβάζουμε” λοιπόν και τα διαφημίσουμε μαζικά.

facebook ad

 

Διαφημίζοντας μαζικά τα προϊόντα μας στο Facebook μέσω των καταλόγων, έχουμε αυτόματα μία “βιτρίνα” με όλα τα διαθέσιμα αγαθά του καταστήματός μας. Το καλύτερο είναι ότι αυτή τη βιτρίνα μπορούμε να την αλλάζουμε κάθε φορά που ένας χρήστης θα ενδιαφέρεται για ένα διαφορετικό προϊόν.

Οι δυνατότητες που μας δίνουν είναι πάρα πολλές. Ας δούμε όμως τα κυριότερα πλεονεκτήματα που έχουν οι προϊοντικοί κατάλογοι.

  • Έχουμε την δυνατότητα να δείξουμε μόνο τα προϊόντα που επιθυμούμε. Για παράδειγμα, να διαφημίσουμε τα προϊόντα που έχουμε σε έκπτωση αυτή την περίοδο.

  • Δείχνουμε όλα τα προϊόντα με τον τρόπο που θέλουμε και στους ανθρώπους που τους ενδιαφέρουν. Μπορούμε να έχουμε το λογότυπό μας σε κάθε μία φωτογραφία ή το ποσοστό έκπτωσης του κάθε προϊόντος.

  • Μπορούμε να προσθέσουμε πολλαπλές εικόνες του ίδιου προϊόντος για να μπορεί ο υποψήφιος αγοραστής να δει το προϊόν από διαφορετικές οπτικές γωνίες. Έτσι καταλαβαίνει καλύτερα αν είναι αυτό που ψάχνει.

facebook ad

 

  • Δίνουμε στον υποψήφιο αγοραστή πρόσθετες πληροφορίες, όπως την τιμή ή την προέλευση του προϊόντος.

  • Μπορούμε να υπενθυμίσουμε στον υποψήφιο αγοραστή τα προϊόντα που έχει ήδη δει και ίσως ενδιαφέρεται να αγοράσει.

Όλα τα παραπάνω μπορούν να γίνουν σε μία μόνο διαφήμιση! Πολλές φορές ο υποψήφιος πελάτης δεν χρειάζεται καν να μπει στο site για να μάθει περισσότερα. Όλη η πληροφορία είναι μαζεμένη σε ένα διαφημιστικό. Και όσο πιο στοχευμένα είναι το κείμενο και οι εικόνες της διαφήμισης, τόσο πιο εύκολο είναι να μετατραπεί ο υποψήφιος σε αγοραστή.

Το κόστος της διαφήμισης δεν είναι απαγορευτικό. Χρειάζεται η συμβολή ενός προγραμματιστή για να φτιαχτεί ο αρχικός κατάλογος και ενός έμπειρου διαφημιστή (ή ενός ικανού διαχειριστή του Facebook account) για να δημιουργηθεί αυτή η διαφήμιση.

Η ομάδα μας αποτελείται από έμπειρους προγραμματιστές και διαφημιστές.

Επικοινωνήστε μαζί μας για να προχωρήσουμε τις δικές σας διαφημίσεις προϊοντικών καταλόγων στο Facebook.

Μίνα

Γράφει η Μίνα

Web Analyst

Δημοσιεύθηκε την 21.05.2019

Σχολιάστε το άρθρο