Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο

Κερδίστε την Google με καλύτερες περιγραφές προϊόντων και υπηρεσιών

Ένα θέμα που "πονάει" πολλούς επιχειρηματίες, είναι ότι δεν βγαίνουν ψηλά στα οργανικά αποτελέσματα της Google. Αποφάσισα να γράψω αυτό το άρθρο για να βοηθήσω όλους εσάς που αντιμετωπίζετε το ίδιο θέμα, γιατί η λύση τις περισσότερες φορές είναι μέσα στο ίδιο σας το site! Πριν επικοινωνήσετε με εταιρείες κατασκευής ιστοσελίδων για να ζητήσετε υπηρεσίες SEO (Search Engine Optimization), σιγουρευτείτε ότι έχετε εκμεταλλευθεί τις δυνατότητες που σας δίνουν τα ίδια σας τα προϊόντα και οι υπηρεσίες και συγκεκριμένα οι περιγραφές τους.

Οι περιγραφές των προϊόντων - υπηρεσίων είναι κρίσιμες για την κατάταξη στα οργανικά αποτελέσματα της Google, την αποτελεσματικότητα των διαφημίσεων στο Google Ads αλλά και για το πόσοι επισκέπτες θα επιλέξουν να αγοράσουν από το e-shop σας ή να επικοινωνήσουν μέσω του site σας (Conversion Rate).

Περιγραφές και οργανικά αποτελέσματα Google

Η Google αναβαθμίζει διαρκώς τον αλγόριθμό της με σκοπό να βγάζει στις πρώτες θέσεις των αποτελεσμάτων αναζήτησης τα site που πραγματικά το αξίζουν. Λαμβάνει υπόψη δεκάδες παράγοντες αλλά ένας από τους σημαντικότερους είναι το περιεχόμενο του site σας. Αφού αναλύσει τους όρους αναζήτησης, τους συγκρίνει με τα κείμενά σας και αποφασίζει σε ποια θέση θα σας εμφανίσει. 

Ψάξτε τους όρους αναζήτησης που χρησιμοποιούν οι χρήστες με το Keyword Planner του Google Ads ή με το Visibility.gr. Μάθετε με ποιες λέξεις ψάχνουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που προσφέρετε και γράψτε 2-3 παραγράφους σε κάθε προϊόν και υπηρεσία. Θα δείτε ότι σε λίγες εβδομάδες το site σας θα ξεκινήσει να ανεβαίνει στα αποτελέσματα όλων των μηχανών αναζήτησης.

Περιγραφές και Google Ads

Ένας από τους παράγοντες που επηρεάζουν το κόστος του click είναι η συνάφεια του όρου αναζήτησης και της διαφήμισης με την σελίδα που όπου οδηγούμε τον χρήστη. Η Google αντιλαμβάνεται τη συνάφεια από τη συμπεριφορά των χρηστών που κάνουν click στη διαφήμισή σας και από το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας.

Επιπλέον, στο Google Ads υπάρχει η δυνατότητα να φτιάξετε καμπάνιες Dynamic Search. Στις καμπάνιες Dynamic Search η Google αναλύει όλα τα κείμενα της ιστοσελίδας σας έτσι ώστε οτιδήποτε και αν αναζητήσει ο χρήστης, αν υπάρχει στην ιστοσελίδα σας να δημιουργήσει αυτόματα διαφήμιση.

Περιγραφές και Conversion Rate

Σύμφωνα με έρευνες, η περιγραφή που κεντρίζει το ενδιαφέρον του επισκέπτη είναι ένας από τους σημαντικότερους παράγοντες που επηρεάζουν την απόφαση της τελικής αγοράς ή της επικοινωνίας μαζί σας, αφού πείθει με διάφορους τρόπους τον επισκέπτη της ιστοσελίδας για την τελική του επιλογή. 


Οι χρήστες πριν αγοράσουν ένα προϊόν ή πριν ζητήσουν προσφορά για μία υπηρεσία, ψάχνουν πολύ έτσι ώστε να ελαχιστοποιήσουν τις πιθανότητες μίας κακής επιλογής. Τις περισσότερες φορές επιλέγουν να αγοράσουν προϊόντα από το eshop που τους φαίνεται πιο αξιόπιστο βάσει των πληροφοριών που δίνουν. Αντίστοιχα βάσει των πληροφοριών μίας ιστοσελίδας θα αντιληφθούν την ποιότητα των υπηρεσιών που προσφέρονται για να ζητήσουν προσφορά ή απλά να επικοινωνήσουν για να λάβουν περισσότερες πληροφορίες.

3 Tips για περιγραφές που φέρνουν Conversions

1. Βάλτε συναίσθημα

Η πώληση βασίζεται σε μεγάλο βαθμό σε συναισθηματικά κριτήρια. Αυτός είναι ο λόγος που πρέπει να χρησιμοποιούνται στην περιγραφή λέξεις που βγάζουν συναίσθημα (emotional words). Χρησιμοποιείστε λέξεις όπως “αγαπημένος” ή “απολαύστε” για να βοηθήσετε τους χρήστες σας να συνδεθούν με το προϊόν/brand. Η πρόκληση εδώ είναι να μπορεί ο copywriter να ξεφύγει από τετριμμένες λέξεις, περιγράφοντας τα προϊόντα και τις υπηρεσίες με πραγματικά ελκυστικό τρόπο, ώστε να δημιουργήσει εικόνες στο μυαλό των χρηστών.

2. Συμπεριλάβετε τον χρήστη στην περιγραφή

Μία άλλη τεχνική για να μπορέσει ο επισκέπτης να συνδεθεί με το προϊόν είναι να του μιλάμε μέσα από την περιγραφή. Αυτό λειτουργεί σαν ένα άτυπο call-to-action και συνήθως βοηθάει στην αύξηση των πωλήσεων.


Δοκιμάστε περιγραφές του τύπου “Αναδείξτε την εμφάνισή σας με το εντυπωσιακό, λευκό μενταγιόν από γνήσια μαργαριτάρια” αντί για “λευκό μενταγιόν από μαργαριτάρια”.


3. Πείτε μία ιστορία

Δημιουργήστε μια μικρή ιστορία που θα κάνει τον χρήστη να καταλάβει τον λόγο που πρέπει να αγοράσει αυτό το προϊόν. Μία καλή ιδέα είναι να περιγράψτε την εμπειρία που θα έχει ο πελάτης από τη χρήση του προϊόντος εστιάζοντας στο αποτέλεσμα παρά σε τεχνικές λεπτομέρειες. 


Δοκιμάστε περιγραφές του τύπου “Αποκτήστε πιο λαμπερή, τονωμένη και ενυδατωμένη επιδερμίδα από τον 1ο μήνα χρήσης της κρέμας ημέρας Χ” αντί για “Κρέμα ημέρας Χ για λάμψη, τόνωση και ενυδάτωση επιδερμίδας.”

Συμπέρασμα

Ο στόχος σας είναι να φτιάξετε τις περιγραφές των προϊόντων και των υπηρεσίων σας με τέτοιο τρόπο ώστε να φέρνουν πωλήσεις. Η Google θέλει στις πρώτες θέσεις να βγαίνουν τα site που δίνουν αξία στις αναζητήσεις των χρηστών. Εμπλουτίστε τις περιγραφές σας ώστε να βοηθήσετε την Google να καταλάβει ότι το site σας αξίζει. Ξεκινήστε να γράφετε έχοντας κατά νου να καλύψετε τις απορίες των πελατών σας και θα δείτε ότι θα ανεβαίνετε όλο και πιο ψηλά στα αποτελέσματα. Να θυμάστε, τα κείμενά δεν τα γράφετε για να ανεβείτε στα αποτελέσματα της Google αλλά και για να βοηθήσετε τους χρήστες. Η Google με τη σειρά της θα αξιολογήσει την προσπάθειά σας και θα σας επιβραβεύσει εμφανίζοντας την ιστοσελίδα σας πιο ψηλά στα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης.  


Με βάση όσα μάθατε, κοιτάξτε ξανά και αξιολογήστε τα κείμενα των διαφημίσεών σας στο Google Ads και στα Social Media. Μήπως το χαμηλό ποσοστό των χρηστών που κάνουν click στις διαφημίσεις σας οφείλεται στα κακής ποιότητας κείμενα; 

Αν χρειάζεστε βοήθεια από μία έμπειρη ομάδα, επικοινωνήστε μαζί μας.

 

Προσθήκη νέου σχολίου