Ο Χρήστος Γεωργακόπουλος αναλαμβάνει Chief Growth Officer στη Netstudio

Χρήστος Γεωργακόπουλος

Καλωσορίζουμε τον Χρήστο Γεωργακόπουλο στη θέση του Chief Growth Officer! Με πολυετή εμπειρία στο digital marketing, τα δεδομένα και το ηλεκτρονικό εμπόριο, ο Χρήστος θα ηγηθεί των τμημάτων Digital Marketing και του διεθνούς SaaS προϊόντος Userfeel.com, ενώ θα έχει ενεργό ρόλο στη συμβουλευτική υποστήριξη των enterprise έργων της εταιρείας στην Ελλάδα και το εξωτερικό.

Με πορεία 27 ετών στον χώρο του web, mobile και eCommerce, ο Χρήστος έχει διατελέσει ηγετικό στέλεχος σε εταιρείες όπως η ThinkDigital, η ATnet και η Sleed. Το 1999 ίδρυσε την IZOR, ένα από τα πρώτα eCommerce agencies στην Ελλάδα, ενώ ήταν και συνιδρυτής του ntynomai.gr, που εξαγοράστηκε το 2018 από την Inspigroup s.r.o. (Glami). Έχει διατελέσει σύμβουλος σε πληθώρα μεγάλων έργων σε κλάδους όπως η μόδα, η ομορφιά, το gaming, το hospitality, κ.α.

Ο Γιάννης Καράμπελας, ιδρυτής και CEO της Netstudio, δήλωσε σχετικά: "Ο Χρήστος είναι μια πολύτιμη προσθήκη στην ομάδα μας. Η εμπειρία του στα data, στο ΑΙ, στο eCommerce και στο digital marketing, αλλά και η στρατηγική του ματιά, θα ενισχύσουν καθοριστικά τη συνολική μας λειτουργία. Τον καλωσορίζουμε με μεγάλη χαρά!"

Ο Χρήστος Γεωργακόπουλος δήλωσε σχετικά: "Είναι τιμή μου να εντάσσομαι σε μια ομάδα με τόσο μεγάλη εμπειρία στο eCommerce και τόσο ευχαριστημένους πελάτες. Με ενθουσιάζει η πρόκληση της περαιτέρω ανάπτυξης έργων όπως το Userfeel. Ανυπομονώ να συνεργαστώ με όλη την ομάδα και με το διοικητικό συμβούλιο για να οδηγήσουμε τη Netstudio σε ακόμα υψηλότερα επίπεδα και να δημιουργήσουμε αξία στον κλάδο και στους πελάτες μας."

H Netstudio δραστηριοποιείται 20 χρόνια στην Ελλάδα και απασχολεί προσωπικό 50 εξειδικευμένων επαγγελματιών. Έχει δημιουργήσει μερικά από τα μεγαλύτερα έργα ηλεκτρονικού εμπορίου σε όλους τους κλάδους, όπως BSB (μόδα), Electrocrete (τεχνολογία και ηλ. συσκευές), My market (λιανεμπόριο), ofarmakopoiosmou (φαρμακεία), elite strom (στρώματα και κρεβάτια), ΜΕΒΓΑΛ (Β2Β) αλλά ταυτόχρονα παρέχει και υπηρεσίες usability σε μεγάλους πελάτες από το εξωτερικό, όπως την αλυσίδα ξενοδοχείων Four Seasons στον Καναδά, την Office Depot και την TripAdvisor στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής, την Gucci στη Ιταλία, την Rakuten στην Ιαπωνία κ.α.

Μίνα

Γράφει η Μίνα

HR

Δημοσιεύθηκε την 09.05.2025

Σχολιάστε το άρθρο

Συμβουλές digital marketing από το blog μας

preview του βίντεο B2B ΜΕΒΓΑΛ

B2B ΜΕΒΓΑΛ

Δείτε πώς η ΜΕΒΓΑΛ επέλεξε τη Netstudio για το B2B Portal τους και πώς κύλισε η συνεργασία.

Δείτε το video
preview του βίντεο Unboxing Regalinas

Website Unboxing Regalinas

Δείτε πώς ανακατασκευάσαμε το ηλεκτρονικό κατάστημα μόδας Regalinas.gr και τι αποτέλεσμα έφερε αυτή η ανακατασκευή.

Δείτε το video
preview του βίντεο με τα 4 πιο σημαντικά σημεία σε κάθε site ή e-shop

Τα 4 πιο σημαντικά σημεία σε κάθε site ή e-shop

Δείτε ποια είναι τα πρώτα σημεία που κοιτάω ΚΑΘΩΣ μιλάω στο τηλέφωνο με υποψήφιους πελάτες που μου ζητούν να προτείνω βελτιώσεις στο site τους.

Δείτε το video
preview του video του GS Diamonds

GS Diamonds Website Unboxing (με υπότιτλους)

Δείτε στο video πώς φτιάξαμε ένα από τα πιο πολύπλοκα και εντυπωσιακά μας project. Το GS Diamonds, το eshop του μεγαλύτερου εμπόρου διαμαντιών στην Αυστραλία.

Δείτε το video
preview του βίντεο του βίντεο με την Εύη Λούλη

Η Εύη Λούλη μιλάει για τη Netstudio

Η Εύη Λούλη, υπεύθυνη Marketing του Ομίλου Λούλη, μιλάει για τη συνεργασία του Ομίλου Λούλη με τη Netstudio.

Δείτε το video
preview του video με τον Αποστόλη του White Goods

Σκέψεις & ανησυχίες ενός νέου για το ηλεκτρονικό εμπόριο

Δείτε στο video απόσπασμα από εσωτερική συζήτηση προόδου, 7 μήνες μετά τη δημοσίευση του καινούριου site του White Goods.

Δείτε το video
preview του βιντεο τι είναι το usability testing

Εισαγωγή στο Usability Testing και στο Userfeel με τη Netstudio

Τι είναι το usability testing και πώς μπορεί η Netstudio να σας βοηθήσει να βελτιστοποιήσετε το site σας, το eshop σας ή την εφαρμογή σας.

Δείτε το video
preview του βιντεο Website Unboxing Forel.gr

"Από την πρώτη στιγμή καταλάβαμε ότι θα τα πάμε καλά. Και τελικά είχαμε δίκιο. Τα πήγαμε πολύ καλά."

Δείτε πώς φτιάξαμε το e-shop μόδας Forel.gr και πώς σχολιάζει τη συνεργασία ο Μάκης Χατζούλας.

Δείτε το video