Αναβάθμιση και online prestige
Το μέγεθος της Γενικής Ταχυδρομικής και η ιστορία της είναι γνωστά. Έπρεπε λοιπόν, να δημιουργηθεί μία ιστοσελίδα που θα είχε το κύρος και το prestige που τόσα χρόνια έχει δημιουργήσει αυτό το brand name, αλλά παράλληλα να δώσει και έναν αέρα αλλαγής, εξέλιξης και αναβάθμισης. Αυτό το πετύχαμε και με το design που επιλέξαμε αλλά και με τις υπηρεσίες που προσφέρονται μέσα από το site, αντίστοιχης ποιότητας με αυτές που έφτασαν την Γενική Ταχυδρομική ψηλά.
Κατάσταση παραγγελίας και υπολογιστής κόστους
Δύο από τους πιο βασικούς μηχανισμούς που δημιουργήσαμε ήταν ο υπολογιστής κόστους και η κατάσταση παραγγελίας. Δεδομένου ότι η σελίδα κατάστασης παραγγελίας θα ήταν αυτή που θα επισκεπτόταν περισσότερο από κάθε άλλη το κοινό, φροντίσαμε να έχει δομημένες πληροφορίες, εύκολη πρόσβαση και ακόμα πιο εύκολη χρήση. Έτσι, στη σελίδα αυτή εκτός του ότι κάποιος χρήστης μπορεί να δει σε τι κατάσταση βρίσκεται η παραγγελία του, μπορεί να παρακολουθεί τα ενδιάμεσα στάδια που μεσολαβούν με ακρίβεια ώρας, καθώς επίσης και να ενημερώνεται για παραπάνω από μία παραγγελία την ίδια στιγμή.
Ο δεύτερος μηχανισμός είναι αυτός που υπολογίζει το κόστος ενός δέματος. Με βάση μερικά στοιχεία που εισάγει ο χρήστης, ο υπολογιστής κόστους επιστρέφει το κόστος αποστολής σε συνδυασμό και με τον προορισμό της. Έτσι, ο χρήστης προτού επισκεφτεί ένα κατάστημα της Γενικής Ταχυδρομικής γνωρίζει το κόστος καθώς και άλλες χρήσιμες πληροφορίες για κάθε υπηρεσία που θέλει να χρησιμοποιήσει.
Εύρεση καταστημάτων και responsive design
Όπως γίνεται εύκολα αντιληπτό, για την παραλαβή και αποστολή δεμάτων ο χρήστης πρέπει να ενημερώνεται εύκολα και γρήγορα για την τοποθεσία των καταστημάτων. Ο μηχανισμός και εδώ, έχει δημιουργηθεί με σκοπό η διαδικασία αυτή να γίνεται εύκολα και ο χρήστης να φτάνει γρήγορα στο πλησιέστερο κατάστημα χρησιμοποιώντας ακόμη και την κινητή του συσκευή για να το εντοπίσει.
Αν είναι 10 φορές χρήσιμο ένα site να είναι συμβατό σε κινητές συσκευές, φανταστείτε πόσο χρήσιμο και απαραίτητο είναι η συγκεκριμένη ιστοσελίδα να είναι responsive ώστε να εντοπίζονται οι τοποθεσίες καταστημάτων και να υποστηρίζονται όλοι οι μηχανισμοί όταν ο χρήστης είναι εν κινήσει. Για το λόγο αυτό δόθηκε ιδιαίτερη έμφαση και σε αυτό το κομμάτι. Τα συμπεράσματα δικά σας.